لاہور ایئرپورٹ پر نصب کیا گیا آئی ایل ایس کیٹ تھری بی سسٹم فیل -
The news is by your side.

Advertisement

لاہور ایئرپورٹ پر نصب کیا گیا آئی ایل ایس کیٹ تھری بی سسٹم فیل

لاہور : ایئرپورٹ پر نصب کیا گیا آئی ایل ایس کیٹ تھری بی سسٹم فیل ہوگیا، پہلی دھند پڑتے ہی لاہور کے علامہ اقبال انٹرنیشنل ایئرپورٹ پر دوحا اور شارجہ سے آنے والی دو پروازیں لینڈ نہ کرسکیں.

لاہور ایئرپورٹ پر دھند کے باعث حد نگاہ کم ہونے سے قطر ایئر ویز کی پرواز کا رخ کراچی کی جانب موڑ دیا گیا جبکہ شارجہ سے آنے والی ایئرپبلیو کی پروزز کو اسلام آباد بھیج دیا گیا۔

ترجمان سول ایوی ایشن پرویز جارج کا کہنا ہے کہ آئی ایل ایس کیٹ تھری بی مکمل طور پر آپریشنل ہے سرٹیفائیڈ پائلٹ اور جہاز دھند میں لاہور ایئر پورٹ پر لینڈ کررہے ہیں ترجمان کے مطابق مانچسٹر سے آنے والی پرواز نے صبح چھ بجے لینڈ کیا جبکہ لندن سے آنے والی پرواز نے صبح نو بجے لاہور ایئرپورٹ پر لینڈ کیا۔

ترجمان سول ایوی ایشن کا کہنا ہے کہ پاکستان سول ایوی ایشن اتھارٹی نے پانچ ماہ قبل تمام ایئرلائنز کو اپنے پائلٹس اور جہازوں کو کیٹگری بی تھری کے مطابق تیار کرنے کا کہا تھا، جن ایئرلائنز نے سول ایوی ایشن کی ہدایات پر عمل نہیں کیا انہیں دھند میں لینڈ کرنے میں مسئلہ آرہا ہے.

چار روز پہلے علامہ اقبال ائیر پورٹ پر انسٹرو مینٹ لینڈنگ سسٹم کا افتتاح وزیراعلی شہباز شریف نے کیا تھا، آئی ایل ایس یعنی انسٹرو مینٹ لینڈنگ سسٹم دھند یا خراب موسم میں پائلٹ کو لینڈنگ کے لئے افقی اور عمودی رہنمائی فراہم کرتا ہے ۔ریڈیوسنگلز پر کام کرنے والا یہ سسٹم ہائی انٹینسٹی لائیٹس کی مدد سے پائلٹ کو رن وے پر جہاز اتارنے کے لئے موسم کے لحاظ سے درست معلومات فراہم کرتا ہے۔

اس سسٹم کو انٹر نیشل سول ایوی ایشن آرگنا ئززیشن نے منظور کیا تھا، اس سسٹم کی مدد سےاگرحد نگاہ پچاس میٹرتک ہوتو لاہور ائیر پورٹ کے رن وے پر جہاز کو لینڈ کیا جا سکتا تھا، حکام کا کہنا ہے کہ سسٹم کی درست کارکردگی، ائیر پورٹ کے بجٹ میں کمی لاسکتی ہے.

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں