The news is by your side.

Advertisement

لاہور بار نے مبشر لقمان کے داخلے پر پابندی لگا دی

اسلام آباد : لاہور بار نے مبشر لقمان کے داخلے پر پابندی لگا دی، وفاقی وزیر فواد چوہدری نے کہا ہے کہ مبشرلقمان الزامات پرمعافی تک بار کا رخ نہ کریں ، ورنہ خودذمہ دارہوں گے۔

تفصیلات کےمطابق وزیر سائنس اینڈ ٹیکنالوجی فواد چوہدری نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر اپنے بیان میں کہا لاہور بار نے مبشر لقمان کے داخلے پر پابندی لگا دی، مبشرلقمان جب تک الزامات پرمعافی نہیں مانگتےبار کا رخ نہ کریں ، مبشر لقمان نے لاہور بار کا رخ کیا توخودذمہ دارہوں گے۔

یاد رہے چند روز قبل لاہور میں وزیر آبپاشی محسن لغاری کے بیٹے کی دعوت ولیمہ میں فواد چوہدری اور مبشر لقمان میں جھگڑا ہوگیا تھا ، اس دوران فواد چوہدری نے مبشر لقمان کو تھپڑ دے مارا جس کے بعد دونوں گتھم گتھا ہوگئے تاہم وفاقی وزراء اور دیگر مہمانان نے بیچ بچاؤ کراتے ہوئے دونوں کو علیحدہ کیا تھا۔

بعد ازاں وفاقی وزیر سائنس و ٹیکنالوجی فواد چوہدری نے کہا تھا میں نے جو کیا وہ صحیح کیا، مبشر لقمان نے جو رویہ اپنا ہے وہ ناقابل قبول ہے، میڈیا پر جو رویہ اپنایا جاتا ہے اس پر پارلیمنٹ میں بھی آوازاٹھاؤں گا اور مبشر لقمان کیخلاف عدالت بھی جاؤں گا۔

کہ چند لوگوں نے یوٹیو ب چینل کے ذریعےتماشا بنا رکھا ہے، مبشر لقمان کیخلاف عدالت بھی جاؤں گا۔

تفصیلات کے مطابق مبشر لقمان کو تھپڑ مارنے کے بعد فواد چوہدری کا اہم بیان سامنے آگیا، ان کا کہنا ہے کہ میں نے جو کیا وہ صحیح کیا۔

اسلام آباد میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے بھری محفل میں اینکر پرسن مبشر لقمان کو تھپڑ مارنے والے وفاقی وزیر نے کہا کہ ٹی وی پر ویڈیو کا دعویٰ کیا گیا پھر بعد میں کہا کہ میرے پاس نہیں، چند لوگوں نے یوٹیو ب چینل کے ذریعےتماشا بنا رکھا ہے۔

فواد چوہدری نے کہا کہ مبشر لقمان نے جو رویہ اپنا ہے وہ ناقابل قبول ہے، میڈیا پر جو رویہ اپنایا جاتا ہے اس پر پارلیمنٹ میں بھی آوازاٹھاؤں گا اور مبشر لقمان کیخلاف عدالت بھی جاؤں گا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں