The news is by your side.

لاہور میں 30 سال پرانی انڈہ چنے کی دکان

لاہور : زندہ دلان لاہور کی صبح غذائیت سے بھرپور ناشتے سے نہ ہو ایسا ہو نہیں سکتا اس کے لیے وہ کوئی سمجھوتہ بھی نہیں کرتے۔

ان کی اسی خوش خوراکی کی وجہ سے لاہور میں مختلف پکوانوں کی دکانوں کا کاروبار دن دگنی اور رات چوگنی ترقی کرتا ہے، ان میں سے ایک دکان انڈہ چنے فروخت کرنے والے کی بھی ہے۔

لاہور کے علاقے چاہ میراں میں ایک قدیم دکان پر گزشتہ 30 سال سے مزیدار انڈہ چنے کی ڈش تیار جا رہی ہے جہاں صبح صبح لوگ جوق درجوق ناشتہ کرنے آتے ہیں۔

 لاہور میں انڈہ چنے کی یہ قدیم دکان  لاہوریوں کی پسندیدہ جگہ ہے جس کے بارے میں وہ کہتے ہیں کہ اس دکان میں ملنے والے انڈے چنے کی ڈش گزشتہ 30 سال سے  ذائقہ برقرار رکھے ہوئے ہے۔ اسی لیے اس دکان پر لوگ قطاروں میں لگ کر ناشتہ کرتے ہیں۔

دکان کی بالائی منزل پر چنے پکائے جاتے ہیں جو پکنے کے بعد 12 فٹ لمبے اور 4 انچ چوڑے پائپ کے ذریعے نچلی منزل پر دیگچے میں آتے ہیں اور وہیں سے گاہکوں کو ان میز یا پیک کرکے پیش کیے جاتے ہیں۔

اہلیان لاہور کا کہنا ہے کہ معیاری مصالحوں کی بدولت اس ڈش کا ذائقہ نہایت منفرد ہے۔ اس حوالے سے دکان مالک کا کہنا ہے کہ انہوں نے جب دکان شروع کی تب روزانہ 3 کلو چنے فروخت ہوتے تھے، اب یہ مقدار 250 کلو تک جا پہنچی ہے اور اتوار کے روز مزید بڑھ کر 500 کلو ہوجاتی ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں