site
stats
پاکستان

لاہور: نجی کمپنی کے دفتر میں آتشزدگی،7 افراد جاں بحق، متعد زخمی

لاہور: محمود بوٹی انٹر چینج کے قریب نجی کمپنی کے دفتر میں آگ بھڑک اٹھی جس میں جھلس کر 7 افراد جاں بحق اور متعدد افراد زخمی ہو گئے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پنجاب کے دارالخلافہ کے علاقے محمود بوٹی چینج کے قریب واقع ایک نجی کمپنی کے دفتر میں اچانک آگ بھڑک اٹھی جس کے باعث پورے آفس میں دھواں بھر گیا اور ناکافی سہولیات کی وجہ سے ملازمین باہر نہیں نکل پائے۔

واقع کی اطلاع ملتے ہی ریسکیو دارے 1122 نے جائے وقوعہ پر پہنچ کر امدادی کاموں کا آغاز کردیا اور دفتر میں موجود ملازمین کو باہر نکالا جب کہ فائر بریگیڈ کی گاڑیوں نے جلد ہی آگ پر قابو پا لیا تا ہم اس دوران 7 افراد جھلس کو جاں بحق اور 17 زخمی ہوگئے شدید جھلسنے والے 9 مریضوں کو برنس وارڈز منتقل کردیا گیا ہے۔

عینی شاہدین کا کہنا ہے کہ دفتر میں آتشزدگی سے نمٹنے کے خاطر خواہ انتظامات نہیں کیئے گئے تھے جب ایمرجنسی کی صورت میں باہر نکلنے کا راستہ بھی نہیں تھا جس کے باعث قیمتی جانیں جھلس کر جاں بحق ہو گئیں۔

ذرائع کے مطابق مذکورہ دفتر اورنج لائن پر کام کرنے والی کمپنی کا تھا جہاں ملازمین کی کثیر تعداد معمول کے فرائض کی انجام دہی کے لیے موجود تھے کہ ناگہانی حادثے کا شکار ہوگئے جس کا ذمہ دار انتظامیہ کو قرار دیا جارہا ہے۔

پولیس کا کہنا ہے کہ ابتدائی طور پر نجی کمپنی کے دفتر میں آگ لگنے کی وجہ کا تعین کرنا ممکن نہیں تاہم خدشہ ظاہر کیا جا رہا ہے کہ آتشزدگی کی وجہ شارٹ سرکٹ ہوسکتی ہے۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز کراچی میں بھی آتشزدگی کا واقع پیش آچکا ہے۔ لیاری کے علاقے کھڈا مارکیٹ میں کچرے میں لگی آگ نے قریبی فلیٹ کو اپنی لپیٹ میں لے لیا تھا جس سے 3 بچے جاں بحق ہوگئے تھے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top