The news is by your side.

Advertisement

ہائی کورٹ نے خالد مقبول صدیقی کو ایم کیو ایم پاکستان کا کنوینر قرار دے دیا

اسلام آباد: ہائی کورٹ نے ڈاکٹر فاروق ستار کی درخواست خارج کرتے ہوئے خالد مقبول صدیقی کو ایم کیو ایم پاکستان کا کنوینر قرار دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق ڈاکٹر فاروق ستار نے الیکشن کمیشن کے فیصلے کو چیلنج کرتے ہوئے اسلام آباد ہائی کورٹ میں درخواست دائر کردی تھی کہ پارٹی کے کنوینر وہ ہیں۔

ہائی کورٹ نے کیس کی سماعت کرتے ہوئے الیکشن کمیشن کا فیصلہ بحال کردیا، الیکشن کمیشن نے ایم کیوایم کا کنوینرخالد مقبول صدیقی کو قرار دیا تھا۔

متحدہ قومی موومنٹ پاکستان کے کنوینر شپ کا معاملہ کئی ماہ جاری رہنے کے بعد آخر کار آج اسلام آباد ہائی کورٹ میں حل ہوگیا، پارٹی کے کنوینر اب خالد مقبول صدیقی ہوں گے۔

خیال رہے کہ ڈاکٹر فاروق ستار نے 26 مارچ کے الیکشن کمیشن کے حکم نامے کو چیلنج کیا تھا جب کہ ہائی کورٹ کے جسٹس عامر فاروق نے 17 اپریل کو کیس کا فیصلہ محفوظ کر لیا تھا۔

واضح رہے کہ انیس اپریل کو ایم کیو ایم کے انٹرا پارٹی انتخابات میں فاروق ستار بھاری اکثریت سے کام یاب ہوکر ایم کیو ایم پاکستان کے سربراہ منتخب ہوئے تھے، تاہم اسے ایم کیو ایم کے دوسرے گروپ نے منظور نہیں کیا تھا۔

فاروق ستار ایم کیو ایم پاکستان کے کنوینر نہیں رہے‘ الیکشن کمیشن


انتخابات کو کالعدم قرار دینے اور فاروق ستار کو سربراہی سے ہٹانے کے لیے ایم کیو ایم بہادرآباد کے رہنما کنور نوید جمیل اور خالد مقبول صدیقی نے الیکشن کمیشن میں درخواستیں دائر کردی تھیں۔

خیال رہے کہ الیکشن کمیشن کی جانب سے انٹرا پارٹی انتخابات کالعدم قرار دینے اور فاروق ستار کو کنوینر شپ سے ہٹانے کے فیصلے کو فاروق ستار نے چیلنج کردیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں