لاہور ہاکی اسٹیڈیم عبدالستار ایدھی سے منسوب -
The news is by your side.

Advertisement

لاہور ہاکی اسٹیڈیم عبدالستار ایدھی سے منسوب

لاہور: پاکستان ہاکی فیڈریشن نے معروف سماجی کارکن عبدالستار ایدھی کی خدمات کو خراج عقیدت پیش کرتے ہوئے لاہور ہاکی اسٹیڈیم کا نام عبد الستار ایدھی سے منسوب کردیا گیا۔

صدر پاکستان ہاکی فیڈریشن سجاد کھوکھر کے مطابق فخر پاکستان عبدالستار ایدھی کی خدمات قابل تعریف اور قابل تقلید ہیں، انسانیت کے مسیحا عبدالستار ایدھی قومی ہیرو ہیں، ان کی خدمات کو سراہتے ہوئے انہیں خراج عقیدت پیش کرنے کے لیے لاہور ہاکی اسٹیڈیم کا نام عبد الستار ایدھی سے منسوب کردیا گیا ہے ۔

ان کا کہنا تھا کہ لاہور میں واقع ہاکی کلب آف پاکستان اب ڈاکٹر عبدالستار ہاکی اسٹیڈیم کہلائے گا۔

’بیچ ایونیو‘  سڑک ’عبدالستار ایونیو‘ میں تبدیل

اس سے قبل ڈیفنس ہاؤسنگ اتھارٹی کراچی نے معروف سماجی رہنما عبدالستار ایدھی کو خراج تحسین پیش کرنے کے لیے خیابانِ اتحاد ڈیفنس فیز 8 سے دو دریا تک کی پانچ کلو میٹر طویل سٹرک کا نام تبدیل کر کے عبدالستار ایونیو رکھنے کا اعلان کیا تھا۔

ڈی ایچ اے حکام کے مطابق ایدھی صاحب کی انسانیت کی خدمات کو پیش نظر رکھتے ہوئے یہ فیصلہ کیا گیا کہ ’’بیچ ایونیو‘‘ کے نام کی سڑک کو ’’عبدالستار ایونیو‘‘ کے نام سے منسوب کردیا جائے۔

 قومی اور بین الاقوامی اعزازات

واضح رہے کہ گزشتہ روز عبدالستار ایدھی کو سرکاری اعزاز میں توپوں کی سلامی کے ساتھ ایدھی ویلج میں سپر د خاک کیا گیا ۔

عبدالستار ایدھی دنیا کی ان عظیم سماجی شخصیات میں شمار ہوتے ہیں جنھوں نے اپنی زندگی کا سب سے بڑا حصہ سفر میں گزارا،ان کی سماجی خدمات کا سفر ایک لمحے کیلئے بھی نہیں رکا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں