The news is by your side.

Advertisement

مہنگائی اورٹیکسوں کےخلاف ہڑتال : تاجربرادری 2دھڑوں میں تقسیم

کراچی : ملک بھر میں ٹیکسوں میں اضافے اور مہنگائی کیخلاف ہڑتال پرملک بھر میں تاجر دو دھڑوں میں تقسیم ہوگئے، مختلف شہروں میں جزوی ہڑتال ہے۔

تفصیلات کے مطابق حکومت کی جانب سے ٹیکسوں میں اضافے اور مہنگائی کیخلاف ہڑتال کے معاملے کراچی ، لاہور ، راولپنڈی سمیت دیگر شہروں میں تاجربرادری دو دھڑوں میں تقسیم ہوگئی ہیں۔

کراچی میں آل پاکستان انجمن تاجران کی اپیل پر ٹیکس نظام کے خلاف ہڑتال کی جارہی ہے جبکہ تاجرایکشن کمیٹی نے ہڑتال سے لاتعلقی کا اعلان کیا ہے۔

رہنماتاجرایکشن کمیٹی جمیل پراچہ کا کہنا ہے آج کی ہڑتال سے ہمارا کوئی تعلق نہیں ، حکومت نے ہمارے 11 مطالبات میں سے 10 مطالبات مانے ہیں، آج  ہڑتال کرنے والے ایک سیاسی جماعت کے ایما پر ہڑتال کررہے ہیں۔

لاہور کے تاجر بھی ہڑتال کےمعاملے پرایک نہ ہوسکے، انجمن تاجران اور پاکستان ٹریڈرز الائنس نے علیحدہ علیحدہ دھڑے بنا لیے ہیں ، بیڈن روڈ، اچھرہ ،فیروزپور روڈ،صرافہ مارکیٹ، جیل روڈ پر دکانیں بند ہیں جبکہ انارکلی، بادامی باغ، منٹگمری روڈ، میکلوڈ روڈپر جزوی ہڑتال ہے۔

ملتان، فیصل آباد، سیالکوٹ، پیرمحل،منڈی بہاؤالدین میں تاجروں نے مکمل ہڑتال کر رکھی ہے جبکہ ظفروال، عارف والا سمیت چھوٹے شہروں میں بھی تاجر بٹ گئے ہیں۔

راولپنڈی میں بھی اندرون شہراورگردونواح میں دکانیں کھل گئیں جبکہ سٹی صدر روڈ اور کینٹ کے بڑے کاروباری مراکز بند ہیں۔

خیبرپختونخوا کے مختلف شہروں میں بھی تاجروں نے ہڑتال کررکھی ہے جبکہ بعض شہروں میں کاروبارمعمول کے مطابق کُھلا ہے، مردان میں بجٹ کےخلاف ضلع بھرمیں تاجروں کی شٹرڈاون ہے، شہر کے تمام چھوٹے بڑے تجارتی اور کاروباری مراکزبند ہے۔

یاد رہے بجٹ میں سیلز ٹیکس میں اضافے کے خلاف  آل پاکستان انجمن تاجران نے بھی 13 جولائی سے ملک بھر میں شٹر ڈاؤن ہڑتال کا اعلان کیا تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں