The news is by your side.

Advertisement

لاہورکے انتخابی حلقے

پورے ملک میں انتخابات کا طبل بج چکا ہے اور ہر جانب الیکشن کی بہاریں اپنے رنگ دکھا رہی ہیں۔ انتخابات سے قبل ملک میں نئی حلقہ بندیاں بھی کی گئی ہیں جس کے سبب آج تک آپ جس حلقے میں رہ رہے تھے ، وہ اب کہیں اور
جاچکا ہے اور اب آپ کا حلقہ کوئی اور ہے۔

اس مضمون میں ہم آپ کو لاہور کے حلقوں کے بارے میں بتارہے ہیں کہ کون سا حلقہ کن علاقوں پر مشتمل ہے ، لاہور میں قومی اسمبلی کے کل 14 حلقے ہیں۔

لاہور- این اے 123

یہ حلقہ پہلے این اے 118 کہلاتا تھا اور اس کی حدود میں شاہدرہ ، سگیاں اور سبزی منڈی کے علاقے آتے ہیں۔ یہاں سے محمد ریاض ملک سابق ایم این اے تھے۔

کراچی کے انتخابی حلقے

لاہور- این اے 124

یہ حلقہ پہلے این اے 119 کہلاتا تھا اور اس کی حدود میں والڈ سٹی ، شاد باغ ، مصری شاہ اور قلعہ گجر سنگھ کے علاقے آتے ہیں۔ یہاں سے حمزہ شہباز سابق ایم این اے تھے۔

لاہور- این اے 125

یہ حلقہ پہلے این اے 120 کہلاتا تھا اور اس کی حدود میں رواض گارڈن، اسلام پورہ، سنت نگر، اور موہانی روڈ کے علاقے آتے ہیں۔ یہاں سے کلثوم نوازسابق ایم این اے تھیں۔

لاہور- این اے 126

یہ حلقہ پہلے این اے 121 کہلاتا تھا اور اس کی حدود میں سمن آباد، یتیم خانہ ، سبزہ زار، بابو صابو، اسلامیہ پارک، سوڈھیال اور شیر کوٹ کے علاقے آتے ہیں۔ یہاں سے مہر اشتیاق سابق ایم این اے تھے۔

لاہور- این اے 127

یہ حلقہ پہلے این اے 123 کہلاتا تھا اور اس کی حدود میں باغبان پورہ، کوٹ خواجہ سعید، مہمت بوٹی، یو ای ٹی، درا س بڑا میاں، مجاہد آباد اور پاکستان منٹ کے علاقے آتے ہیں۔ یہاں سے پرویز ملک سابق ایم این اے تھے۔

لاہور- این اے 128

یہ حلقہ پہلے این اے 124 کہلاتا تھا اور اس کی حدود میں کرول پنڈ، دروغہ والا، دھوبی گھاٹ، فتح گڑھ اور حمید پور کے علاقے آتے ہیں۔ یہاں سےروہیل اصغر سابق ایم این اے تھے۔

لاہور- این اے 129

یہ نیا حلقہ ہےور اس کی حدود میں میو گارڈن، میاں میر پنڈ، جیم خانہ ، مغل پورہ ڈرائی پورٹ، لال پل، تاج باغ ، کینٹ ، غازی آباد، تاج پورہ اور صدرکے علاقے آتے ہیں۔

لاہور- این اے 130

یہ حلقہ پہلے این اے 126 کہلاتا تھا اور اس کی حدود میں ماڈل ٹاؤن ، گلبرگ، پیکو روڈ، گارڈن ٹاؤن، اقبال ٹاؤن، وحدت روڈ ، اچھرا اور شادمان کے علاقے آتے ہیں۔ یہاں سے شفقت محمود سابق ایم این اے تھے۔

لاہور- این اے 131

یہ حلقہ پہلے این اے 125 کہلاتا تھا اور اس کی حدود میں آر اے بازار ، نشات کالونی ، کیولری گراؤنڈ، بیدیاں روڈ اور ایئر پورٹ کے علاقے آتے ہیں۔ یہاں سےخواجہ سعد رفیق سابق ایم این اے تھے۔

لاہور- این اے 132

یہ حلقہ پہلے این اے 130 کہلاتا تھا اور اس کی حدود میں برکی ، ہدیارہ ، ڈی ایچ اے فیز 8 اور کہنہ نوکے علاقے آتے ہیں۔ یہاں سےسہیل شوکت بٹ سابق ایم این اے تھے۔

لاہور- این اے 133

یہ حلقہ پہلے این اے 127 کہلاتا تھا اور اس کی حدود میں کوٹ لکھپت، دل کشا کالونی، بے گاریاں روڈ، شوکت علی روڈ اوروفاقی کالونی آتے ہیں۔ یہاں سےوحید عالم خان سابق ایم این اے تھے۔

لاہور- این اے 134

یہ حلقہ پہلے این اے 129 کہلاتا تھا اور اس کی حدود میں کہنہ نو ، بے گاریاں اور کچا جیل کے علاقے آتے ہیں۔ یہاں سےشازیہ مبشر سابق ایم این اے تھیں۔

لاہور- این اے 135

یہ نیا حلقہ ہےور اس کی حدود میں ٹھوکر نیاز بیگ ، اعوان ٹاؤن، رائیونڈ تحصیل ، رکھ کھمبا اور کہنہ نوکے علاقے آتے ہیں۔

لاہور- این اے 136

یہ حلقہ پہلے این اے 128 کہلاتا تھا اور اس کی حدود میں چوہنگ ، مانگا منڈی ، مراکا ، پاجن ، اور رائیونڈ سٹی کے علاقے آتے ہیں۔ یہاں سے ملک افضل کھوکھرسابق ایم این اے تھے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں