site
stats
انٹرٹینمںٹ

فلم لاہورسے آگے کا رنگا رنگ پریمئر، شائقین کا اظہار پسندیدگی

لاہور: اے آر وائی فلمز کی پیشکش فلم ’’لاہور سے آگے‘‘ کا رنگا رنگ پریمئر شو معنقد ہوا جس میں فلم کے فنکاروں سمیت اہم فلمی شخصیات نے شرکت کی۔

lahore-post-1

تفصیلات کے مطابق اے آروائی فلمز نے اپنی روایات کو برقرار رکھتے ہوئے لاہور سے آگے جیسی شاہکار فلم تخلیق کرکے ایک بار پھر شائقین فلم کے دل جیت لیے، فلم لاہور سے آگے کے پریمیئرشو میں زندہ دلان لاہور اور فلمی پنڈتوں نے بھرپور شرکت کی۔

لاہورکے سنے اسٹار سنیما میں منعقدہ پریمیر شو میں فلم کی کاسٹ کو اپنے درمیان پا کر لاہوری فلم بینوں کی خوشی دیدنی تھی، فلم سے محظوظ ہونے کے ساتھ ساتھ لاہوریوں نے اپنے پسندیدہ فنکاروں کے ساتھ سیلفیاں بھی بنائیں۔

lahore-post-2

پریمیر شو کے شرکاء نے اے آر وائی فلمز کی کاوش کو بے پناہ سراہا اور فلم لاہورسے آگے کو ڈائریکشن، پروڈکشن ، لوکیشز،ایکٹنگ اور میوزک کے اعتبار سے مکمل فیملی اورسپر ہٹ فلم قرار دیا ہے۔

lahore-post-3

اس موقع پر فلم کی ہیروئن صبا قمر نے اے آر وائی نیوز سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ہم نے فلم میں محنت تو بہت کی ہے، امید ہے یہ فلم لوگوں کو پسند آئے گی، اب آگے دیکھتے ہیں کیا ہوتا ہے؟

lahore-post-4

معروف ٹی وی اینکر صنم بلوچ کا کہنا تھا کہ اس فلم میں موجود ہر شخص نے بے انتہا محنت کی ہے، میوزک، ایکش ۔ ڈائریکشن اور دیگر شعبوں میں سب لوگوں نے دل سے کام کیا ہے۔

lahore-post-5

lahore-post-6

lahore-post-7

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top