The news is by your side.

Advertisement

لاہور میں گھر کی چھت گرنے سے ایک ہی خاندان کے 6 افراد جاں بحق

لاہور : ٹیکسالی میں چھت گرنے سے ایک ہی خاندان کے چھ افراد جاں بحق اورچار زخمی ہو گئے ، وزیر اعلی پنجاب عثمان بزدارنے ڈپٹی کمشنر لاہور سے واقعہ کی رپورٹ طلب کرلی۔

تفصیلات کے مطابق ٹیکسالی کے رہائشی جاوید اور اشتیاق دونوں بھائی اپنی فیملیز کے ہمراہ گھر میں سو رہے تھے کہ رات تین بجے کے قریب اچانک چھت گر گئی۔

چھت گرنے سے آٹھ افرادملبے تلےدب گئے، جنہیں ریسکیو حکام نےملبے سے نکال کا سید مٹھا اورمیواسپتال منتقل کیا، جہاں چھ افراد زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئےچل بسے۔

ریسکیو حکام کا کہنا ہے کہ جاں بحق ہونے والوں میں ساٹھ سالہ جاوید، ان کی اہلیہ گھر میں موجود تین بچے چار سالہ ایان، پانچ سالہ ضیغم اور سات سالہ حسن شامل ہیں جبکہ ایک مہمان لڑکی بھی حادثہ میں جاں بحق ہوئی۔

گھر میں موجود اشتیاق نامی شخص نےگھر سے بھاگ کرجان بچائی، زخمیوں میں گوجرانوالہ سے آئی تین مہمان خواتین بھی شامل ہیں، اہل علاقہ نے مطالبہ کیا کہ حکومت غریبوں کے خستہ حال گھر گرا کر انہیں دوبارہ بنا کر دے تاکہ ایسے واقعات نہ ہوں۔

وزیراعلیٰ پنجاب نے چھت گرنے کے واقعے پرگہرے دکھ اورافسوس کااظہار کرتے ہوئے کمشنر لاہور ڈویژن سے رپورٹ طلب کر لی ہے۔

عثمان بزدار نے واقعے کی ہر پہلو سے تحقیقات کی ہدایت کرتے ہوئے لواحقین سے دلی ہمدردی واظہار تعزیت کیا اور کہا زخمیوں کوعلاج کی بہترین سہولتیں فراہم کی جائیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں