The news is by your side.

Advertisement

لاہور: کیمیکل فیکٹری میں خوفناک آتشزدگی

لاہور: فائر فائٹرز کی محنت رنگ لے آئی، سندر انڈسٹریل اسٹیٹ میں واقع کیمیکل فیکٹری میں لگی آگ پر قابو پالیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق آج صبح لاہور کے صنعتی علاقے سندر انڈسٹریل اسٹیٹ میں واقع کمیکل فیکٹری میں آگ لگی، جس نے دیکھتے ہی دیکھتے دیگر عمارتوں کو بھی اپنی لپیٹ میں لیا۔

واقعے کی اطلاع ملنے پر فائراینڈریسکیوٹیمیں جائے حادثے پر پہنچی اور امدادی سرگرمیوں کا آغاز کیا، امدادی ٹیموں نے سخت جدوجہد کے بعد آٹھ گھنٹوں میں آگ پر قابو پالیا۔

امدادی کارروائیوں میں پینتیس ریسکیوراور12ایمرجنسی وہیکل فائر آپریشن میں مصروف عمل رہے، خوفناک آتشزدگی کے نتیجے میں فیکٹری میں رکھے کمیکل ڈرم دھماکوں سے پھٹتے رہے جس کے باعث آگ کی شدت میں مزید اضافہ ہوا۔

ریسکیو حکام کا کہنا تھا کہ آتشزدگی کے باعث ابھی تک کسی جانی نقصان کی کوئی اطلاع نہیں ہے، عوام الناس کو آتشزدگی سے متاثرہ علاقہ فوری خالی کرنے کا حکم دیا گیا کیونکہ کمیکل دھوئیں کے باعث رہائشی افراد کو سانس لینے میں دشواری ہورہی تھی۔

دوسری جانب وزیراعلیٰ پنجاب نے سندر انڈسٹریل اسٹیٹ کی فیکٹری میں آتشزدگی کا نوٹس لیتے ہوئے کمشنر لاہور سے رپورٹ طلب کرلی ہے، وزیراعلیٰ نے ہدایت کی کہ تمام وسائل کو بروئے کار لاتے ہوئے جلدازجلد آگ پر قابو پایا جائے۔

سخت جدوجہد کے بعد ریسکیوحکام نے سندر انڈسٹریل اسٹیٹ میں فیکٹری میں لگنے والی آگ پر قابوپالیا ہے، اس وقت کولنگ کا عمل جاری ہے۔

ڈسٹرکٹ آفیسر ریسکیو نے میڈیا کو بتایا کہ آج صبح چھ بج کر36منٹ پر آگ کی اطلاع ملی، فیکٹری کا دو ایکڑکا رقبہ تھا جہاں آگ لگی، بظاہر لگتاتھا کہ آتش گیرمواد سارے علاقےکولپیٹ میں لےلےگا تاہم امدادی ٹیموں نے جانفشانی سے کام لیتے ہوئے اس پر قابو پایا۔

ڈسٹرکٹ آفیسرریسکیو نے بتایا کہ آگ لگنےکےبعد ڈرمز بہت زیادہ پھٹ رہےتھے، میتھائیل الکوحل کی بڑی مقدار فیکٹری میں موجود تھی، اطلاعات کے مطابق دس ٹینک تھے، جن کی گنجائش 50 پچاس ہزار لیٹر تھی۔

 

Comments

یہ بھی پڑھیں