The news is by your side.

لاہور: ڈاکوؤں کی فائرنگ سے دو اہلکار کے شہید ہونے کے واقعے کا مقدمہ درج

لاہور کےعلاقے شامکے بھٹیاں میں ڈاکوؤں کی فائرنگ سے اے ایس آئی اور پولیس کانسٹیبل کے شہید ہونے کے واقعے کا مقدمہ درج کر لیا گیا، ایف آئی آر میں دہشت گردی سمیت دیگر سنگین دفعات شامل کی گئی ہیں۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق گزشتہ روز لاہور کے نواحی علاقے شامکے بھٹیاں میں رات گئے نامعلوم ڈاکووں کی فائرنگ سے دو پولیس اہلکار شہید ہو گئے تھے۔

واقعہ کا مقدمہ تھانہ مانگا منڈی میں سب انسپکٹر فیض احمد کی مدعیت میں درج کر لیا گیا، ایف آئی آر میں دہشتگردی، قتل، اقدام قتل سمیت دیگر سنگین دفعات شامل کر کی گئیں۔

لاہور: ڈاکوؤں کی فائرنگ سے دو پولیس اہلکار جاں بحق

ایف آئی آر کے متن کے مطابق پولیس پارٹی نے ملتان روڈ پر دوران گشت دو نامعلوم ڈاکوؤں کو ٹریفک روک کر گاڑیوں سے لوٹ مار کرتے دیکھا تھے، پولیس نے با آواز بلند ملزمان کو ہتھیار پھینکنے کو کہا تو ملزمان نے سیدھی فائرنگ کردی، فائرنگ سے اے ایس آئی عاصم علی اور کانسٹیبل شاہد ارشد شہید ہوگئے، ملزمان ہوائی فائرنگ کرتے ہوئے موقع سے فرار ہوگئے۔

آئی جی پنجاب فیصل شاہکار کا شامکے بھٹیاں لاہور میں ڈاکوؤں کی فائرنگ سے دو اہلکاروں کی شہادت کے واقعہ کا نوٹس لیتے ہوئے سی سی پی او لاہور سے واقعہ کی رپورٹ طلب کر لی، لاہور پولیس نے ملزمان کی جلد از جلد گرفتاری کیلئے اسپیشل ٹیمیں تشکیل دیدی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں