The news is by your side.

Advertisement

وفاقی حکومت نے چڑیا گھرکے لیے دو ہاتھی منگوانے کی اجازت دے دی

لاہور: دو سال بعد وفاقی حکومت نے چڑیا گھر کے لیے دو ہاتھی منگوانے کی اجازت دے دی ، وفاقی وزارت موسمیاتی تبدیلی نے جواب لاہورہائی کورٹ میں جمع کرادیا۔

تفصیلات کے مطابق لاہور ہائی کورٹ کےجسٹس محمد امیر بھٹی نےکیس کی سماعت بغیر کارروائی کے ملتوی کردی، عدالتی حکم پروفاقی وزارت موسمیاتی تبدیلی نے جواب لاہور ہائی کورٹ میں جمع کرادیا،جواب میں کہا گیا ہےکہ لاہور چڑیا گھر کے لئےدوہاتھی جنوبی افریقہ کے ملک نیمیبیا سے منگوانے کی اجازت دے دی گئی ہے۔

ہاتھیوں کو منگوانےکی اجازت کے حوالے سے ڈائریکٹر لاہور چڑیا گھر کوآگاہ کیا جا چکا ہے، وفاقی حکومت نے ہاتھی منگوانے کے لئے کنٹریکٹر کمپنی کو امپورٹ فیس سٹیٹ بینک میں جمع کرنے کی ہدایت کی ہے۔

درخواست گزار نے موقف اختیار کررکھا ہے کہ لاہور چڑیا گھرمیں سوزی ہتھنی کو ہلاک ہوئے تقریبا دوسال کا عرصہ گزار چکا ہے،سوزی کے بعدلاہور چڑیا گھر ہاتھی جیسے شاہکار سے محروم ہے۔

چڑیا گھرآنے والے بچے ہاتھی کونہ دیکھ کے سخت مایوس لوٹتے ہیں،استدعا ہے کہ عدالت پنجاب حکومت کو لاہور چڑیا گھر کے لئے جلد از جلد ہاتھی کی خریداری کا حکم دے۔

یاد رہے کہ لاہور چڑیا گھر میں سب کی ہر دلعزیز ہتھنی سوزی دوسال قبل چند دن بیمار رہنے کے بعد چل بسی، اس کی عمر 35 سال تھی۔ اس کے بعد سے لاہور چڑیا گھر ہاتھی سے محروم تھا۔

خیال رہے کہ جنگل میں رہنے والی ہاتھی کی عمر 60 سے 70 برس تک ہوتی ہے لیکن دنیا گھر کے چڑیا گھر میں رہنے والے ہاتھیوں کی عمر 17 سے 20 برس تک ہوتی ہے لیکن لاہور کے چڑیا گھر میں سوزی 35 سال تک حیات رہی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں