site
stats
پاکستان

شمالی وزیرستان میں بارودی سرنگ کا دھماکہ‘ 3 اہلکار شہید

شمالی وزیرستان : پاک افغان سرحد کے قریب شمالی وزیرستان کے علاقے غلام خان میں بارودی سرنگ کے دھماکے کے نتیجے میں 3 سیکورٹی اہلکار شہید ہوگئے۔

تفصیلات کے مطابق پاک افغان بارڈر کے قریب شمالی وزیرستان کی تحصیل غلام خان میں بارودی سرنگ کے دھماکے میں سیکورٹی فورسز کے 3 اہلکار شہید ہوگئے۔

ذرائع کے مطابق دھماکے کے بعد سیکورٹی فورسز کی بھاری نفری نے موقع پرپہنچ گئی جس کے بعد علاقے کو گھیرے میں لے کر سرچ آپریشن شروع کردیا گیا۔

پاک فوج کے تعلقاتِ عامہ (آئی ایس پی آر) سے جاری اعلامیے کے مطابق پاک افغان سرحد پر شمالی وزیرستان کے علاقے غلام خان میں ایف سی بم ڈسپوزل اسکواڈ کا عملہ سرچنگ کررہا تھا کہ اسی دوران بارودی مواد کا دھماکا ہوا۔

آئی ایس پی آر کے مطابق دھماکے کے نتیجے میں تین ایف سی اہلکار (نائیک عنایت اللہ خٹک، سپاہی محسن علی اور سپاہی صفت اللہ) شہید ہوئے۔


پاک افغان بارڈر: سرحد پار سے حملہ، تین اہل کار شہید، پانچ دہشت گرد ہلاک


خیال رہے کہ دو روز قبل پاک افغان بارڈر پرسرحد پار سے دہشت گردوں کے حملے میں‌ لانس نائیک سمیت تین اہل کار شہید ہوگئے تھے جبکہ جوابی کارروائی میں پانچ دہشت گرد ہلاک اور متعدد زخمی ہوئے تھے۔

یاد رہے کہ گزشتہ ماہ 13 نومبر کو پاک افغان بارڈر پر پاکستانی چیک پوسٹوں پر دہشت گردوں کے حملے میں کیپٹن جنید حفیظ اورسپاہی رحم شہید اور 4 زخمی جبکہ 10 دہشت گرد ہلاک ہوگئے تھے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top