The news is by your side.

Advertisement

کراچی: اے آر وائی ریزیڈنشیا ہاؤسنگ پروجیکٹ کا افتتاح، خوش نصیبوں میں فائلز کی تقسیم

کراچی: بحریہ ٹاؤن میں اے آر وائی ریزیڈنشیا ہاؤسنگ اسکیم کا باقاعدہ افتتاح ہوگیا، وعدے کے مطابق پہلے بکنگ کروانے والے 3 خوش نصیبوں کو مکان کی فائلیں بھی ہاتھ کے ہاتھ دے دی گئیں۔

تفصیلات کے مطابق بحریہ ٹاؤن کراچی میں اے آر وائی ریزیڈنشیا ہاؤسنگ اسکیم کا باقاعدہ افتتاح ہوگیا، یہ ہاؤسنگ اسکیم اپنی پرائم لوکیشن پر پہلی گیٹڈ کمیونٹی کا افتتاح کردیا گیا۔

چیئرمین اے آر وائی ڈیجیٹل نیٹ ورک محمد اقبال اور صدر، سی ای او اے آر وائی ڈیجیٹل نیٹ ورک سلمان اقبال نے پروجیکٹ کا افتتاح کیا اور پہلے بکنگ کروانے والے 3 خوش نصیبوں میں فائلز تقسیم کیں۔

اس موقع پر چیئرمین اے آر وائی ڈیجیٹل نیٹ ورک محمد اقبال نے کہا کہ پاکستان کی ترقی میں شامل ہونے کا برسوں کا خواب پورا ہوا۔

صدر اور سی ای او اے آر وائی نیٹ ورک سلمان اقبال کا کہنا تھا کہ پاکستان کی تاریخ میں پہلی بار بین الاقوامی معیار کا ہاؤسنگ پروجیکٹ بن رہا ہے۔

اے آر وائی ریزیڈنشیا اور بحریہ ٹاؤن کی جانب سے پہلے ہی روز بڑا اعلان بھی کیا گیا، پروجیکٹ میں پہلی تین بکنگ کروانے والوں کی پہلی قسط کنٹری ہیڈ بحریہ ٹاؤن شاہد قریشی ادا کریں گے۔

جن تین خوش نصیبوں میں فائلز تقسیم کی گئیں اُن میں غضنفر علی خان، صابر علی شیخ اور مقصود عالم شامل ہیں۔

اے آر وائی ریزیڈنشیا میں 3 بیڈ روم کے خوبصورت اور کشادہ ولاز ہیں جبکہ پروجیکٹ میں اسکولز، اسپتال، اور کرکٹ اسٹیڈیم بھی شامل ہے۔

ولاز کی بکنگ کے لیے راشد منہاس روڈ پر واقع آر جے مال تشریف لائیں۔ مزید معلومات اس ویب سائٹ سے حاصل کی جاسکتی ہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں