site
stats
سندھ

کراچی : قانون نافذ کرنےو الے اداروں کی کاروائیاں،دو ڈاکو ہلاک چار ملزمان گرفتار

کراچی : شہر قائد کے علاقے نئی سبزی منڈی کے قرین مبینہ پولیس مقابلے میں دو ڈاکو ہلاک، جبکہ رینجرز نے کاروائی کرکے بھتہ خور سمیت چار ملزمان کو گرفتار کرلیا.

تفصیلات کے مطابق سائٹ سپر ہائی وے کے علاقے نئی سبزی منڈی قاسم آباد میں پولیس اور ملزمان کے دورمیان مبینہ فائرنگ کے تبادلے میں دو ملزمان مارے گئے،ایس ایس پی ملیر راؤ انوار کا کہنا ہے کہ مارے گئے ملزمان کے قبضے سے اسلحہ لوٹا ہوا سامان اور موٹر سائیکل برآمد ہوئی ہیں

ان کا مزید کہنا ہے کہ دونوں ملزمان لوٹ مار کی متعدد وارداتوں میں مطلوب ہونے کے ساتھ ساتھ ڈکیتیوں کے دوران خواتین سے زیادتیوں کی وارداتوں میں بھی ملوث تھے،ادھر عوامی کالونی پولیس نے کورنگی ساڑھے 5 سے مقابلے کے بعد ایک ملزم کو شدید زخمی حالت میں گرفتار کر کے اسلحہ،نقدی اور دیگرسامان برآمد کر لیا۔جبکہ اس کے دیگر ساتھی موقع سے فرار ہو گئے.

دوسری جانب رینجرز اور پولیس نے مختلف کارروائیوں میں ٹارگٹ کلنگ اور بھتہ خوری میں ملوث چارملزمان کو گرفتارکرلیاملزمان کا تعلق سیاسی جماعت اور گینگ وار سے ہے.

ترجمان رینجرز کے مطابق رینجرزنے شاہ کالونی سے دو افراد کو گرفتار کرکے پولیس کے حوالے کردیا،ترجمان رینجرزکا کہنا ہے ملزمان ماہ رمضان میں بھتہ وصول کرکے سیکٹرآفس میں جمع کراتے تھے،ملزمان کےقبضہ سےاسلحہ بھی برآمدہوا ہے.

رینجرزکا کہنا ہےعدنان عرف ڈیٹونیٹر تین افرادکےقتل میں ملوث ہے،جبکہ ملزم ناصرنے چارافرادکےقتل کااعتراف کیاہے۔

دوسری طرف سی ٹی ڈی نے کارروائی کرتے ہوئےلیاری گینگ وار کےدوکارندے گرفتارکرلیے،انچارج سی ٹی ڈی کے مطابق ملزمان بارہ سےزائدٹارگٹ کلنگ کی وارداتوں میں ملوث ہیں،گرفتارملز مان سے کلاشنکوف اوردو دستی بم برآمدہوئے ہیں.

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top