lanjar عمران خان کا اپوزیشن لیڈر بننے کا خواب پورا نہیں ہوگا، ضیاء الحسن لنجار
The news is by your side.

Advertisement

عمران خان کا اپوزیشن لیڈر بننے کا خواب پورا نہیں ہوگا، ضیاء الحسن لنجار

کراچی : وزیر قانون سندھ ضیاالحسن لنجار نے کہا ہے کہ نوازشریف کا اداروں سے ٹکراؤ بڑا طوفان لا سکتا ہے، عمران خان کا اپوزیشن لیڈر بننے کا خواب کبھی پورا نہیں ہوگا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے کراچی میں میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، ضیاالحسن لنجار کا کہنا تھا کہ ن لیگ کی حکومت ملک میں تصادم کراناچاہتی ہے، لیگی حکومت ٹکراؤ کےبجائے مسائل کےحل کیلئےکام کرے۔

شہبازاورنوازشریف عمران خان کی طرح یوٹرن لینے کے ماہر ہیں، نواز شریف کا اداروں سے ٹکراؤ بڑا طوفان لا سکتا ہے، سابق وزیر اعظم کو ان کے وزراء اور وکلا نے نقصان پہنچایا۔

عمران خان کے حالیہ بیان پر تبصرہ کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ عمران خان سیاست کو کرکٹ سمجھ کرنہ کھیلیں، ان کا اپوزیشن لیڈر بننے کا خواب کبھی پورا نہیں ہوگا، سیاست کرنا عمران خان کے بس کی بات نہیں ہے، گرینڈ الائنس کا جلسہ بھی عمران خان کے جلسی کی طرح بری طرح فلاپ ہوگا۔

صوبائی وزیر قانون نے کہا کہ پی ٹی آئی خود اندرونی اختلافات کا شکار ہے، پتہ ہی نہیں چلتا کہ پی ٹی آئی کی کمان عمران خان کے پاس ہے یاکسی اور کے پاس ؟

کراچی میں خواتین پر چھریوں سے کیے جانے والے حملے کے ملزم کی عدم گرفتاری پر ضیا الحسن لنجار نے کہا کہ سندھ حکومت جلد چھری مار ٹولے کو قانون کی گرفت میں لائے گی، کراچی پولیس خواتین کی حفاظت کو یقینی بنائے۔

انہوں نے کہا کہ وزیراعظم خاقان بھی نوازشریف کی طرح نوشہرو فیروز میں جھوٹے اعلانات کرینگے، شاہد خاقان عوام کوبتائیں وہ وزیراعظم ہیں یا نوازشریف کے سہولت کار؟

سندھ کےعوام بھگوڑوں،طالبان کےحامیوں کومسترد کرچکے ہیں، ایک سوال کے جواب میں ان کا کہنا تھا کہ فنکشنل مسلم لیگ بھی ایم کیوایم کی طرح سندھ میں ختم ہوچکی ہے۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں