پولنگ کے روز متعدد انتخابی خلاف ورزیاں سامنے آئی ہیں، فافن کی رپورٹ -
The news is by your side.

Advertisement

پولنگ کے روز متعدد انتخابی خلاف ورزیاں سامنے آئی ہیں، فافن کی رپورٹ

لاہور : فری اینڈ فیئر الیکشن نیٹ ورک نے بلدیاتی انتخابات کے پہلے مرحلے سے متعلق اپنی رپورٹ میں متعدد انتخابی خلاف ورزیوں کی نشاندہی کر دی۔

فافن کے عہدیداروں نے لاہور میں پریس کانفرنس کر کے اپنی رپورٹ جاری کی۔ جس میں کہا گیا کہ پنجاب میں پولنگ ڈے تک انتخابی مہم کا ماحول دیگر صوبوں کی نسبت زیادہ پرامن رہا تاہم پولنگ کے روز متعدد انتخابی خلاف ورزیاں سامنے آئی ہیں۔

رپورٹ کے مطابق بہاولنگر، گجرات، قصور، لاہور اور لودھراں میں مختلف پولنگ اسٹیشنوں پر امیدوار، سیاسی رہنماء ، بااثر شخصیات اور سکیورٹی اہلکار خاص امیدواروں یا پارٹی کے حق میں ووٹروں کو قائل کرتے نظر آئے۔

رپورٹ میں کہا گیا کہ صوبے کے 12 اضلاع کے مختلف پولنگ اسٹیشنز پر فیفن کے مشاہدہ کاروں کو گنتی کے عمل کا مشاہدہ کرنے سے روکا گیا۔

الیکشن کے روز 249 پولنگ اسٹیشنز سے حاصل ہونے والی معلومات کے مطابق 71 فیصد مقامات پر سکیورٹی اہلکار پولنگ اسٹشنوں کے اندر موجود تھے۔

رپورٹ کے مطابق انتخابی مہم کے دوران صوبائی حکومت کی طرف سے سرکاری مشینری اور وسائل کے استعمال کے ساتھ ساتھ ووٹرز کومتاثر کرنے کیلئے ترقیاتی کاموں اور فنڈز کے استعمال کے الزامات بھی لگے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں