The news is by your side.

Advertisement

فضائی حدود کی خلاف ورزی، اسرائیلی ڈرون طیارے لبنانی فوج کے نشانے پر

بیروت: لبنانی فوج نے فضائی حدود کی خلاف ورزی کرنے پر اسرائیلی ڈرون طیاروں پر فائرنگ کردی۔

تفصیلات کے مطابق جنوبی لبنان کے اطراف اسرائیلی ڈرون طیاروں نے فضائی حدود کی خلاف ورزی کی جس پر بروقت کارروائی کرتے ہوئے لبنانی فوج نے جاسوس طیاروں کو بھاگنے پر مجبور کردیا۔

غیر ملکی خبر رساں ادارے کے مطابق لبنان حکوت کا کہنا ہے کہ اسرائیلی جاسوس طیاروں نے کسی قسم کی جارحیت کا مظاہرہ نہیں کیا، لبنانی فوج کی فائرنگ سے طیارے اسرائیلی حدود میں داخل ہوگئے۔

حال ہی میں اسرائیلی نے جنوبی لبنان میں ڈرون حملے بھی کیے ہیں۔ دوسری جانب لبنان کی اعلیٰ دفاعی کونسل نے اسرائیلی فوج کے جنوبی لبنان میں ڈورن حملوں کی شدید مذمت کرتے ہوئے کہا ہے کہ لبنان اپنے دفاع کے لئے تمام وسائل بروئے کار لانے کا بھرپور حق ہے۔

اسرائیل کا ڈرون طیارہ لبنان میں گرکرتباہ

لبنانی ڈیفنس کونسل نے ہونیوالے اجلاس میں اسرائیلی فوج کے جنوبی لبنان میں ڈورن حملوں کی شدید مذمت کی۔ اجلاس کے بعد جاری بیان میں کہا گیا ہے کہ اجلاس میں ملک کی موجودہ سیکیورٹی کی صورت حال کاجائزہ لیا گیا۔

بیان میں کہا گیا ہے کہ لبنان کی مسلح افواج کسی بھی جارحیت سے نمٹنے کےلئے تیار ہے۔ اسرائیل کی طرف سے لاحق خطرات کے تدارک کے لئے تمام دفاعی اقدامات کیے جائیں گے۔

خیال رہے کہ دو روز قبل اسرائیل نے لبنان کے جنوب میں حزب اللہ کے مراکز پر ڈرون حملے کیے تھے جن میں تنظیم کے مراکز کو نقصان پہنچایا گیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں