خواجہ سعد رفیق کے پروڈکشن آرڈر رکوانے کے لیے اسپیکر قومی اسمبلی کو خط -
The news is by your side.

Advertisement

خواجہ سعد رفیق کے پروڈکشن آرڈر رکوانے کے لیے اسپیکر قومی اسمبلی کو خط

اسلام آباد: پاکستان مسلم لیگ نے کے رہنما خواجہ سعد رفیق کے پروڈکشن آرڈر رکوانے کے لیے اسپیکر قومی اسمبلی کو خط لکھ دیا گیا۔

تفصیلات کے مطابق خواجہ سعد رفیق کے پروڈکشن آرڈر رکوانے کے لیے اسپیکر قومی اسمبلی کو خط لکھ دیا گیا، خط جوڈیشل ایکٹوازم پینل کے سربراہ اظہر صدیق کی جانب سے لکھا گیا۔

شہباز شریف کے پروڈکشن آرڈر بھی غیر قانونی طور پر جاری ہوئے۔

درخواست گزار

خط کی کاپی الیکشن کمیشن، چیئرمین نیب اور ڈی جی نیب کو بھی بھجوائی گئی۔

خط کے متن میں کہا گیا ہے کہ رول 108 کے تحت زیرِ تفتیش مجرم اجلاس میں پیش نہیں کیا جا سکتا، شہباز شریف کے پروڈکشن آرڈر بھی غیر قانونی طور پر جاری ہوئے۔

درخواست گزار نے خط میں لکھا ہے کہ سعد رفیق کے پروڈکشن آرڈر آئین کے آرٹیکل 25 کی خلاف ورزی ہے، اسپیکر قومی اسمبلی نے ایکشن نہ لیا تو عدالت سے رجوع کریں گے۔


یہ بھی پڑھیں:  خواجہ سعد رفیق ریلوے خسارہ کیس میں سپریم کورٹ میں پیش


یاد رہے 11 دسمبر کو لاہور ہائی کورٹ نے خواجہ سعد رفیق اور ان کے بھائی سلمان رفیق کی عبوری ضمانت کی درخواست خارج کر دی تھی جس کے بعد قومی احتساب بیورو (نیب) نے دونوں بھائیوں کو حراست میں لے لیا تھا۔

لیگی رہنما کو اختیارات کے غلط استعمال، شواہد کو ٹمپر کرنے کی کوشش پر، اور اہلیہ، بھائی سلمان رفیق، ندیم ضیا اور قیصر امین کے ساتھ مل کر عوام کو دھوکا دے کر رقم بٹورنے پر گرفتار کیا گیا۔ ملزمان نے ایئر ایونیو سوسائٹی بنائی، بعد ازاں اس کا نام تبدیل کر کے پیراگون رکھ لیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں