site
stats
بلوچستان

لیویز کا غیر معیاری اسلحہ، خریداری کی انکوائری کریں گے، ثنا اللہ زہری

کوئٹہ : وزیراعلیٰ بلوچستان نواب ثنا اللہ زہری نے کہا ہے کہ لیویز فورس کے لیے ماضی میں غیر معیاری اسلحہ خریدا گیا جس کی تحقیقات کررہے ہیں سرکاری محکموں میں بوگس ملازمین کے خلاف بھی سخت کارروائی کی جائے گی۔

ان خیالات کا اظہار وزیراعلیٰ بلوچستان نے کوئٹہ میں پروانشل ڈیزاسٹر مینجمنٹ اتھارٹی کے ایمر جنسی کنٹرول روم کی افتتاحی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کیا۔

انہوں نے نئی خریدی گئی 10 بکتر بند گاڑیاں‘ صوبائی وزیر داخلہ سرفراز بگٹی اور ڈائریکٹر جنرل لیویز فورس کے حوالے کیں، اس موقع پر میڈیا سے بات چیت کرتے ہوئے انہوں نے لیویز فورس کے لیے مزید 20 بکتر بند گاڑیاں خریدنے کا بھی اعلان کیا۔

وزیراعلیٰ بلوچستان نواب ثنا اللہ زہری کا کہنا تھا کہ ماضی میں لیویز فورس کے لیے جو اسلحہ خریدا گیا وہ غیر معیاری تھا موجودہ حکومت فورس کے لیے اسلحہ و دیگر سامان کی خریداری میں شفافیت کو ملحوظ خاطر رکھ رہی ہے۔

خواہش ہے کہ اپنی فورسز کو مزید مضبوط کریں، صحافیوں کے سوالات کے جواب میں ان کا کہنا تھا کہ بلوچستان کا آئندہ بجٹ بھی عوام دوست ہوگا۔

ہماری حکومت نے سرکاری محکموں میں بوگس ملازمین کی جانچ پڑتال کرانے کا فیصلہ کیا بوگس ملازمین کے خلاف سخت کارروائی کی جائے گی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top