The news is by your side.

Advertisement

شریف خاندان کے خلاف وعدہ معاف گواہ مشتاق چینی کی درخواست ضمانت منظور

لاہور : لاہور ہائی کورٹ نے منی لانڈرنگ کیس میں حمزہ شہباز کے خلاف وعدہ معاف گواہ مشتاق چینی کی درخواست ضمانت منظور کرلی اور 5،5 لاکھ روپے کے دو مچلکوں کے عوض رہا کرنے کا حکم دیا۔

تفصیلات کے مطابق لاہور ہائی کورٹ کے جسٹس علی باقر نجفی اور جسٹس سردار احمد نعیم پر مشتمل بنچ نے منی لانڈرنگ سے متعلق انکوائری میں حمزہ شہباز کے خلاف وعدہ معاف گواہ مشتاق چینی کی درخواست ضمانت پر سماعت کی۔

مشتاق چینی نے موقف اختیار کیا کہ نیب کی جانب سے کرپشن الزامات کے تحت گرفتار کیا گیا، حمزہ اور سلمان شہباز کے خلاف وعدہ معاف گواہ بن کر بیان ریکارڈ کروا دیا ہے، اپنے بیان میں رقوم ٹرانسفر کرنے کے تمام حقائق بیان کردئیے، درخواست ضمانت منظور کی جائے۔

عدالت نے مشتاق چینی کی ضمانت منظور کرلی اور اسے 5،5 لاکھ روپے کے دو مچلکوں کے عوض رہا کرنے کا حکم دے دیا۔

مزید پڑھیں : فرنٹ مین مشتاق چینی نے شہباز شریف فیملی کی منی لانڈرنگ کاکچھاچٹھاکھول دیا

یاد رہے شریف خاندان کا فرنٹ مین مشتاق چینی وعدہ معاف گواہ بن گیا تھا اور اپنے بیان میں کہا تھا شہباز شریف اور حمزہ شہباز شریف کے کہنے پر منی لانڈرنگ کی اور کالے دھن کوسفید کرنے میں مرکزی کردارادا کیا۔

وعدہ معاف گواہ مشتاق چینی نے تفتیش کے دوران شہباز شریف فیملی منی لانڈرنگ کاکچھاچٹھاکھول دیا تھا اور کہا تھا شریف فیملی کیساتھ دوہزار پانچ سے کاروبار ررہاہے، دوہزارچودہ میں بیرون ملک سے اکیس کروڑ چالیس لاکھ کی ٹیلی گرافک ٹرانسفر لگوائی گئی۔

خیال رہے کہ مشتاق چینی کو بیرون ملک فرار ہوتے ہوئے لاہور ایئر پورٹ سے گرفتار کیا گیا تھا، محمد مشتاق چینی پی آئی اے کی پرواز 203 سے دبئی روانہ ہو رہا تھا تاہم اس کا نام ای سی ایل میں شامل ہونے پر اسے آف لوڈ کردیا گیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں