The news is by your side.

Advertisement

ٹک ٹاکر خاتون کو ہراساں کرنے کا کیس : ملزم ریمبو کی ضمانت منظور

لاہور : لاہور ہائی کورٹ نے گریٹر اقبال پارک میں کو خاتون ٹک ٹاکر کو ہراساں کرنے سے متعلق کیس کے ملزم ریمبو کی ضمانت منظور کرتے ہوئے ایک لاکھ روپے کے ضمانتی مچلکوں کے عوض رہا کرنے کا حکم دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق لاہور ہائی کورٹ کے جسٹس شہرام سرور چودھری نے خاتون ٹک ٹاکر کو ہراساں کرنے سے متعلق کیس میں ملزم عامر سہیل عرف ریمبو، محمد ساجد ،، محمد حسین اور محمد بلال کی درخواستوں پر سماعت کی۔

ملزمان کے وکلاء نے عدالت کو بتایا کہ گریٹر اقبال پارک مقدمے کے شریک ملزموں کی ضمانتیں منظور ہو چکی ہیں، عائشہ اکرم نے بعد میں بلیک میلنگ کا الزام لگایا ، ملزموں سے تفتیش مکمل ہوچکی ہے۔

وکلاء کا کہنا تھا کہ ٹرائل ابھی تک شروع نہیں ہوا،ملزموں کو بلاجواز جیل میں قید رکھا گیا ہے، ضمانت پر رہائی کا حکم دیا جائے۔

عدالت نے دلائل مکمل ہونے پر ملزم ریمبو سمیت چاروں مملزمان کی ضمانت بعد از گرفتاری منظور کرتے ہوئے ملزمان کو ایک ایک لاکھ روپے کے مچلکے جمع کروانے کا حکم دے دیا-

یاد رہے پولیس نے گریٹر اقبال پارک میں ٹک ٹاکر عائشہ اکرم سے بدتمیزی کے مقدمے خاتون کے ساتھی ریمبو کو مرکزی ملزم قرار دیا تھا۔

واضح رہے 14 اگست کے روز مینار پاکستان پر عائشہ اکرم کو وہاں موجود 400 افراد کی جانب سے تشدد اور جنسی حملے کا نشانہ بنایا گیا تھا، گریٹر اقبال پارک میں خاتون سے بدتمیزی کامقدمہ تھانہ لاری اڈا مین درج ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں