site
stats
پاکستان

نوازشریف کے خلاف بغاوت کا مقدمہ درج کرنے کی درخواست پر سماعت

LHC

لاہور: عدالت نے نواز شریف کے خلاف بغاوت کا مقدمہ درج کرنے کے لیے دائر کردہ درخواست کی سماعت کرتے ہوئے عدالت نے پولیس جواب طلب کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق ہائی کورٹ کے جسٹس سردار احمد نعیم نے درخواست پر سماعت کی جس میں پولیس کی جانب سے سابق وزیر اعظم نواز شریف کے خلاف بغاوت کا مقدمہ درج نہ کرنے کے اقدام کو چیلنج کیا گیا ہے۔

عدالت میں جواد اشرف کی جانب سے دائر کردہ درخواست میں موقف اختیار کیا گیا ہے کہ میاں نواز شریف نے عدالت سے نااہلی کے فیصلے کے بعد اسلام سے لاہور تک ریلی نکالی اور ریلی کے دوران عدلیہ اور قومی سلامتی کے اداروں کے مخالف تقاریر کیں۔

نوازشریف کے خلاف توہین عدالت کی درخواست ناقابل سماعت قرار 

درخواست گزار کے مطابق سابق وزیر اعظم نے تقاریر میں عدلیہ اور قومی سلامتی کے اداروں کو متنازعہ بنانے کی کوشش کی اور قوم کو اداروں کےخلاف بغاوت پر اکسایا ‘ نواز شریف کی یہ تقاریر بغاوت کے زمرے میں آتی ہیں۔

سابق وزیراعظم کے خلاف مقدمے کے لیے درخواست دائر کرنے والے درخواست گزار نے عدالت کو بتایا کہ مقدمہ کے کے لیے درخواست دی لیکن پولیس اپنی قانونی ذمہ داری پوری نہیں کر رہی‘ لہذا عدالت پولیس کو مقدمہ درج کرنے کا حکم دے ۔

عدالت نے نواز شریف کے خلاف مقدمہ درج کرنے کی درخواست سماعت کے لیے منظور کرتے ہوئے پولیس سے 6 نومبر کے لیے جواب طلب کر لیا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top