site
stats
پاکستان

پٹرولیم پر اضافی ٹیکس‘ عدالت کی حکومت سے جواب طلبی

لاہور: ہائی کورٹ نے پٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں کمی نہ کرنے اور اضافی سیلز ٹیکس کی وصولی کے خلاف اپیل پر وفاقی حکومت اور اوگرا سے جواب مانگ لیا۔

تفصیلات کے مطابق لاہور ہائی کورٹ کے جسٹس شاہد بلال حسن اور جسٹس عابد عزیز شیخ نے انٹرا کورٹ اپیل دائر کی ہے جس میں پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافے اور اضافی سیلز ٹیکس کے اقدام کو چیلنج کیا گیا ہے۔

درخواست گزار نے موقف اختیار کیا کہ عالمی منڈی میں خام تیل کی قیمتوں میں کمی واقعی ہوئی لیکن وفاقی حکومت نے پٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں کمی کی بجائے سیلز ٹیکس میں اضافہ کردیا۔

حکومت نے پیٹرولیم مصنوعات پرسیلزٹیکس بڑھا دیا*

درخواست میں یہ بھی کہا گیا کہ حکومت پہلے ہی پیٹرولیم مصنوعات پر اضافی سیلز ٹیکس وصول کر رہی ہے جبکہ سیلز ٹیکس میں اضافے کی قومی اسمبلی اور کابینہ سے منظوری نہیں لی گئی ہے۔

اپیل میں استدعا کی گئی ہے کہ سنگل بنچ کے فیصلے کو کالعدم قرار دے کر پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں کمی اور اضافی سیلز ٹیکس کی وصولی روکی جائے‘ یاد رہے کہ اس سے قبل ہائی کورٹ کے سنگل بنچ نے درخواستیں مسترد کردی تھیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top