site
stats
پاکستان

خواجہ سراؤں کو مردم شماری میں شامل کرنے کا حکم

لاہور: لاہور ہائیکورٹ نے خواجہ سراؤں کو مردم شماری میں شامل کرنے کا فیصلہ سنا دیا۔ جنس کی شناخت کے لیے شناختی کارڈ میں خانہ مقرر کرنے کا حکم بھی دے دیا۔

تفصیلات کے مطابق لاہور ہائیکورٹ نے خواجہ سراؤں کو مردم شماری میں شامل کرنے کا فیصلہ سنا دیا۔ ہائیکورٹ نے حکم دیا کہ شناختی کارڈ میں جنس کا خانہ بھی ہوگا اور انہیں مردم شماری میں شمار بھی کیا جائے گا۔

خواجہ سرا وقار علی کی حقوق سے متعلق دائر درخواست پر عدالت نے تاریخی فیصلہ سناتے ہوئے حکم دیا کہ آئندہ مردم شماری میں خواجہ سراؤں کو شامل کیا جائے اور ساتھ ہی شناختی کارڈ میں جنس کے لیے خانہ مقرر کرنے کی ہدایت بھی کردی۔

خواجہ سرا کی جانب سے دائر درخواست میں مؤقف اختیار کیا گیا تھا کہ پاکستان میں صنف مخنث امتیازی سلوک کا شکار ہے اور ان کے بنیادی حقوق کی خلاف ورزی کی جارہی ہے۔

یاد رہے کہ لاہور ہائیکورٹ نے اس سے قبل بھی خواجہ سراؤں پر ہونے والے تشدد کی روک تھام اور ان کے بنیادی حقوق کی بحالی کے لیے دائر درخواست پر وفاقی حکومت سے جواب طلب کیا تھا۔

دوسری جانب صوبہ خیبر پختونخواہ میں بھی خواجہ سراؤں کی رجسٹریشن کا فیصلہ کرلیا گیا ہے جس کے بعد انہیں صحت کی گرانٹ اور تکنیکی تعلیم فراہم کی جائے گی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top