site
stats
پاکستان

ایم بی بی ایس امتحان: اےاوراو لیول پاس طلباء کو انٹری ٹیسٹ دینے کی ہدایت

mbbs

لاہور: پاکستان میڈیکل اینڈ ڈینٹل کونسل ترامیم ایکٹ 2015 کے خلاف درخواستیں لاہور ہائی کورٹ نے ناقابل سماعت قرار دے کر مسترد کردیں۔

جسٹس شمس محمود مرزا نے اے لیول اوراو لیول پاس طالب علموں کو ایم بی بی ایس امتحان کے لیے انٹری ٹیسٹ میں شامل ہونے کی ہدایت کردی۔

عدالت نے پی ایم ڈی سی کو اے لیول اور او لیول کروانے والے تعلیمی اداروں کے لئے پالیسی بنانے کی ہدایت بھی کی، درخواست گزاروں کی جانب سے مؤقف اختیار کیا گیا تھا کہ ایف ایس سی پاس کرنے والے رٹا لگا کر امتحان پاس کرتے ہیں اس لئے انٹری ٹیسٹ لازمی ہے جبکہ انٹری ٹیسٹ کا اطلاق درخواست گزاروں پر نہیں ہوتا۔

اس ترمیمی ایکٹ کی پارلیمنٹ نے منظوری نہیں دی، جس پر یہ ایکٹ تحلیل ہو گیا، اس قانون کے تحت ایم بی بی ایس کے داخلوں کے لئے انٹری ٹیسٹ لئے جاتے ہیں اور ایم کیٹ امتحان کااطلاق درخواست گزاروں پر نہیں ہوتا۔

درخواست گزاروں کی جانب سے عدالت سے استدعا کی گئی کہ عدالت اے لیول اوراو لیول کرنے والے طالب علموں پر عائد اس شرط کو غیر قانونی قرار دے، عدالت نے وکلاء کے دلائل سننے کے بعد درخواستیں مسترد کردیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top