The news is by your side.

Advertisement

ڈرائیونگ کے دوران گیم کھیلنے والے بس ڈرائیور کا لائسنس کینسل

لاہور : آئی جی موٹروے پولیس نے ڈرائیونگ کے دوران گیم کھیلنے والے بس ڈرائیور کا لائسنس کینسل کردیا، ترجمان نے کہا کہ مقامی پولیس بس ڈرائیور کے خلاف کارروائی کرے گی۔

تفصیلات کے مطابق آئی جی موٹروے پولیس نے بس ڈرائیور کے موبائل استعمال کا نوٹس لے لیا ، ترجمان موٹروے پولیس محمود علی کھوکھر نے کہا کہ متعلقہ اوقات پرنکلنےوالی روٹ پر بسوں کو چیک کیاگیا، ٹریس کرنےکےبعدپتہ چلاکراچی سےلاڑکانہ کا روٹ استعمال ہوا۔

ترجمان کا کہنا تھا کہ بس ڈرائیورکالائسنس کینسل کردیاگیاہے، مقامی پولیس بس ڈرائیور کے خلاف کارروائی کرے گی، غفلت کا مرتکب کسی بھی شخص کی اطلاع ہیلپ لائن پردیں۔

ترجمان موٹروے پولیس کے مطابق تمام بس اڈوں کیلئےبریفنگ ٹیم بنائی گئی ہے، بریفنگ ٹیم ڈرائیورزکودوران ڈرائیونگ احتیاطی تدابیر سے آگاہ کرے گی۔

گذشتہ روز موٹر وے پولیس نے دورانِ ڈرائیونگ مجرمانہ غلفت کا مظاہرہ کرنے والے ڈرائیور کو گرفتار کرلیا تھا۔

خیال رہے گزشتہ دنوں سماجی رابطے کی ویب سائٹ پر ایک ویڈیو وائرل ہوئی جس میں مسافر بس کا ڈرائیور موبائل فون پر گیم کھیلنے میں مصروف تھا جبکہ گاڑی تیز رفتاری سے چل رہی تھی۔

ڈرائیور نے انتہائی غیر ذمہ دارانہ اور مجرمانہ غفلت کا مظاہرہ کیا اور مسافروں کی قیمتی جانیں داؤ پر لگائیں کیونکہ کسی بھی وقت کوئی حادثہ رونما ہوسکتا تھا۔

انٹرنیٹ پر ویڈیو وائرل ہونے کے بعد موٹروے پولیس کے انسپیکٹر جنرل نے ڈرائیور کی سنگین غلفت کا نوٹس لیا اور جدید ٹیکنالوجی کی مدد سے مطلوبہ بس کو ٹریس کرنے کی ہدایت کی۔

Comments

یہ بھی پڑھیں