The news is by your side.

Advertisement

کراچی میں بوندا باندی کا امکان

کراچی : شہر قائد عید کے دوسرا روز کراچی کا موسم خوشگوار ہے ، محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ آئندہ 24 گھنٹوں میں بوندا باندی کا امکان ہے۔

تفصیلات کے مطابق محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ کراچی میں مطلع آج بھی ابرآلود رہے گا اور 24گھنٹوں میں بوندا باندی کا امکان ہے جبکہ آج پارہ33 سے35 ڈگری سینٹی گریڈ رہنے کا امکان ہے۔

شہر کا موجودہ درجہ حرارت 31 ڈگری اور ہوا میں نمی کا تناسب 68 فیصد ہے۔

شہری عید کے دوسرے روز خوشگوار موسم کو انجوائے کرنے کے لیے سی ویو کا رخ کررہے ہیں۔

دوسری جانب لاہور سمیت پنجاب کے کئی شہروں میں بارش سے موسم خوشگوار ہوگیا ہے، پنجاب میں گجرات، صوابی، پاکپتن،گوجرہ اور چیچہ وطنی سمیت مختلف شہروں میں بارش نے عید کا لطف دوبالا کردیا جب کہ فیصل آباد اور گرد و نواح میں وقفے وقفے سے بارش کا سلسلہ جاری ہے جس سے شہر میں گرمی کا زور ٹوٹ گیا۔

محکمہ موسمیات کے مطابق اسلام آباد، لاہور اور فیصل آباد میں کہیں کہیں جبکہ ملتان، ساہیوال اور گلگت بلتستان میں چند مقامات پر تیز ہواؤں اور گرج چمک کیساتھ مزید بارش کا امکان ہے۔

گزشتہ روز ملک کے بیشتر علاقوں میں موسم شدید گرم اور خشک رہا تاہم مالاکنڈ، ہزارہ،کوہاٹ، بنوں، راولپنڈی، اسلام آباد، فاٹا،کشمیر اور گلگت بلتستان میں تیز ہواؤں اور گرج چمک کیساتھ بارش ہوئی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں