The news is by your side.

Advertisement

عالمگیر خان کو ضمانت پر رہا کیا جارہا ہے، اسد عمر

کراچی: قومی اسمبلی کی قائمہ کمیٹی برائے خزانہ کے چیئرمین اسد عمر نے کہا ہے کہ عالمگیر خان کراچی کے مسائل کے لیے باہر نکلے تھے انہیں ضمانت پر رہا کیا جارہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق قومی اسمبلی کی قائمہ کمیٹی برائے خزانہ کے چیئرمین اسد عمر نے فیریئر تھانے کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ پیپلزپارٹی کرپشن چھپانے کے لیے مظاہرے کررہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ مسائل کی بات کی تو پیپلزپارٹی والوں سے برداشت نہیں ہوا، پی ٹی آئی ایم این اے عالمگیر خان کو لاک اپ کرکے مقدمہ درج کیا گیا۔

اسد عمر نے کہا کہ ایس ایس پی نے بتایا ہے کہ عالمگیر خان کو ضمانت پر رہا کیا جارہا ہے، گرفتار کارکنان کو ضمانت پر رہا کیا جارہا ہے۔

انہوں نے کہا کہ عالمگیر خان شہریوں کو پانی اور گندگی سے پاک شہر دینے کے لیے نکلا تھا۔

مزید پڑھیں: کراچی، پی ٹی آئی کے ایم این اے عالمگیر خان دوبارہ گرفتار، مقدمہ درج

واضح رہے کہ آج شام فکس اٹ کے بانی اور پی ٹی آئی رکن اسمبلی عالمگیر خان سعید غنی کے دفتر کے باہر احتجاج کرنے پہنچے تھے جہاں پیپلزپارٹی کے مسلح افراد سے تصادم ہوا تھا جس کے بعد پولیس نے کارروائی کرتے ہوئے عالمگیرخان سمیت فکس اٹ اور پیپلزپارٹی کے کارکنوں کو گرفتار کیا تھا۔

عالمگیر خان کو آرام باغ پولیس کی جانب سے رہا کردیا گیا تھا بعدازاں وہ فیریئر تھانے پہنچے تھے جہاں فیریئر تھانے کی پولیس نے انہیں دفعہ 144 کی خلاف ورزی پر گرفتار کرکے مقدمہ درج کرلیا تھا۔

پی ٹی آئی ایم این اے کا کہنا تھا کہ پر امن احتجاج کررہے تھے پیپلزپارٹی کے مسلح افراد نے حملہ کیا، ان کے اس طرح کے ہتھکنڈوں سے رکنے والا نہیں ہوں وزیراعلیٰ ہاؤس پر بھی احتجاج کریں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں