The news is by your side.

Advertisement

لنکڈن نے ‘فری لانسر’ کو بڑا تحفہ دے دیا

لنکڈن کو پروفیشنل افراد کی سب سے بڑی ویب سائٹ تسلیم کیا جاتا ہے، اس کی مدد سے لوگ اپنا پروفیشنل نیٹ ورک بڑھانے یا اس پر نوکری کی تلاش کرتے ہیں۔

مائیکرو سافٹ کے زیر ملکیت پلیٹ فارم میں اب ‘فری لانسر’ کے لیے بھی نئے مواقع دستیاب ہوسکیں گے، جس کی مدد سے فری لانسرز کو نئی ملازمت کے مواقعوں تک رسائی میں مددگار نئے فیچر کو متعارف کرایا گیا ہے۔

اس نئے فیچر کو ‘سروس مارکیٹ پلیس’ کا نام دیا گیا ہے، اس فیچر کے بیٹا ورژن کی آزمائش کچھ عرصے سے امریکا میں جاری تھی اور اب اسے دنیا بھر کے لیے فری لانسرز کے لیے متعارف کرایا گیا ہے۔

سروس مارکیٹ پلیس کی آزمائش فروری 2021 میں شروع ہوئی تھی اور امریکا میں اب تک 20 لاکھ افرد اس کا حصہ بن چکے ہیں۔سروس مارکیٹ پلیس لنکڈن کے پروفائنڈر ٹول پر مبنی ہے جسے کمپنی نے گذشتہ سال متعارف کرایا تھا، اس فیچر سے صارفین فری لانسر یا پراجیکٹ پروائڈرز کو دریافت کرسکیں گے، فیچر میں ڈھائی سو جاب کیٹیگریز میں فری لانسرز کے لیے مواقع دستیاب ہوں گے۔

لنکڈن کا یہ فیچر فری لانس پلیٹ فارمز جیسے ‘فیورر’ اور اپ ورک کے مقابلے پر پیش کیا گیا ہے، اس کا مقصد کرونا وائرس کی وبا کے دوران دنیا میں ملازمتوں کے حوالے سے پائے جانے والے نئے رویوں کو اپنانا بھی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: فیس بک نے کمپنی کے نئے نام کا اعلان کردیا

اس ٹول کے لیے ابھی سروس کی جانب سے کوئی فیس چارج نہیں ہوگی مگر مستقبل قریب میں ایسا ہوسکتا ہے۔

طریقہ کار

فری لانسرز اور پراجیکٹ پروائڈرز ایک دوسرے کو سرچ فنکشن کے ذریعے یا پراجیکٹ کیٹیگریز میں دریافت کرسکیں گے، جس میں تمام پراجیکٹس کی وضاحت مکمل تفصیل سے کی جائے گی۔

ان میں دلچسپی لینے والے فری لانسرز اور پراجیکٹ پروائڈرز میسجز کے ذریعے رابطہ کرکے مزید تفصیلات حاصل کرسکیں گے اور معاملہ طے ہونے پر ایک دوسرے کو فائیو اسٹار سسٹم کے ذریعے ریٹ کرسکیں گے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں