The news is by your side.

Advertisement

بارسلونا کے اسٹرائیکرلائنل میسی کیلئے بہترین فٹبال پلئیر کا ایوارڈ

بارسلونا : اسپینش فٹبال لیگ لالیگا میں عمدہ کارکردگی پر لائنل میسی کو بہترین فٹبال پلئیرکا ایوارڈ دیا گیا ہے، میسی نے لا لیگا کے سیزن میں37 گول اسکور کیے۔

تفصیلات کے مطابق ارجنٹائن کے لائنل میسی ایک اور ایوارڈ لے اڑے، ارجنٹائن کے نامور فٹبالر نے حریف کھلاڑی کرسٹیانو رونالڈو کو مات دیتے ہوئے بہترین کھلاڑی کا اعزازا اپنے نام کرلیا۔

ارجنٹائن کے لائنل میسی نے اسپینش لیگ کے سال دوہزار سولہ سترہ کے سیزن میں بارسلونا کے لئے سب سے زیادہ سنتیس گول اسکور کیے۔

مارکا ایوارڈ تقریب میں ارجنٹائن کے لائینل میسی کو عمدہ کارکردگی پر بہترین کھلاڑی کے ایوارڈ دیا گیا، بارسلونا ٹیم کے مایہ ناز اسٹرائیکر لائنل میسی اسپینش لیگ کے بہترین کھلاڑی قرار پائے، اسی تقریب میں میسی کو الفریڈو ڈی اسٹیفینو ٹرافی سے بھی نوازا گیا۔

علاوہ ازیں میسی کی ٹیم میٹ اندرے انیستا کو اسپینش ٹیم کے موسٹ ولیوایبل پلئیر کا ایوارڈ دیا گیا، میسی کا کہنا ہے کہ ان کی تمام تر توجہ ہفتے کو روایتی حریف ریال میڈرڈ کے خلاف میچ پر مرکوز ہے۔


مزید پڑھیں: اسٹار فٹبالر لائنل میسی کی اپنے ننھے افغان مداح سے ملاقات


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر ضرور شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں