The news is by your side.

Advertisement

لیونل میسی اپنا نام بطورمالکانہ حقوق استعمال کرسکتےہیں

برسلز : یورپی عدالت نے ارجنٹائن کے معروف فٹبالر اور بارسولنا کلب کے سپراسٹار لیونل میسی کے حق میں فیصلہ سناتے ہوئے کہا کہ وہ کھیلوں کی مصنوعات پراپنا نام استعمال کرسکتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق پورپی عدالت نے عہد حاضر کے ممتاز فٹبالر لیونل میسی کے حق میں فیصلہ سناتے ہوئے کہا ہے کہ وہ اپنا نام بطور مالکانہ حقوق استعمال کرسکتے ہیں۔

ارجنٹائن کے معروف فٹبالر لیونل میسی نے کھیلوں کی مصنوعات پراپنا نام استعمال کرنے کے حق کے لیے 7 سال تک یہ مقدمہ لڑا جس کے بعد فیصلہ ان کے حق میں آیا۔

لیونل میسی کی درخواست پر ہسپانوی سائیکلنگ برانڈ ’ماسی‘ نے اعتراض کرتے ہوئے کہا تھا کہ دونوں ناموں میں مماثلت ہے جس سے لوگوں کو الجھن ہوسکتی ہے۔

یورپ کی جنرل کورٹ نے فیصلہ سناتے ہوئے کہا کہ لیونل میسی اتنے معروف ہیں کہ الجھن نہیں ہوسکتی۔

خیال رہے کہ لیونل میسی نے اپنا نام بطور مالکانہ حقوق استعمال کرنے کے لیے 2011 میں یورپی یونین آفس فار انٹلیکچول پراپرٹی میں درخواست جمع کروائی تھی۔

لیونل میسی: ایک منٹ کے تیس ہزار ڈالرز وصول کرنے والا دنیا کا امیر ترین فٹ بالر

واضح رہے کہ ارجنٹینا کے اسٹار فٹبالر لیونل میسی نے رواں‌ سیزن میں‌ اپنے روایتی حریف کو پیچھے چھوڑ دیا ، ان کی ایک منٹ کی آمدنی تیس ہزار ڈالرز تک پہنچ گئی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں