The news is by your side.

Advertisement

چھوٹی سی بچی کی معصومیت، ہاتھوں کو سینیٹائز کرنے کی ویڈیو وائرل

دنیا بھر میں نئے کورونا وائرس نے اپنی تباہ کاریوں سے لوگوں کے معمولات زندگی درھم برھم اور معیشت کو شدید متاثر کیا ہے جس کے پیش نظر تمام ممالک اس سے بچاؤ کیلئے احتیاطی تدابیر اختیار کرنے پر زور دے رہے ہیں۔

گزشتہ سال سے شروع ہونے والے کورونا وائرس کے پھیلاؤ کے سدباب کیلئے ماہرین صحت لوگوں کو سماجی فاصلہ برقرار رکھنے اور ہاتھوں کو بار بار سینیٹائز کرنے کے ہدایت کررہے ہیں۔

اسی ہدایت پر سب ہی تقریباً سب ہی عمل کررہے ہیں، ایک ایسی ہی ویڈیو سوشل میڈیا پر گردش کررہی ہے کہ جس میں ایک چھوٹی سی پیاری اور معصوم بچی اپنے والدین کی نقل کرتے ہوئے ہاتھوں کو با بار سیناٹائز کررہی ہے۔

دلچسپ بات یہ ہے کہ یہ پیاری سی بچی کسی سینیٹائزر سے نہیں بلکہ ہر اس باکس نما چیز پر جو دیوار میں لگی ہوئی ہے اسے سینیٹائزر سمجھ کر چھو نے کے بعد ہاتھوں کو مل رہی ہے ، یہ منظر دیکھ کر دیکھنے والوں کے چہروں پر مسکراہٹ پھیل جاتی ہے۔

سوشل میڈیا پر وائرل ہونے والی اس ویڈیو میں بچی کا وائرس سے بچاؤ کا عزم دیکھا جاسکتا ہے کہ بچی ہر باکس کو ہاتھ لگاتی اور پھر انھیں اسی طرح ملتی جس طرح بڑے ہاتھوں کو ملتے ہیں۔

مذکورہ وائرل ویڈیو کو خوب پسند کیا جارہا ہے جبکہ صارفین کو اس بچی کی معصومیت پر بہت پیار بھی آرہا ہے جس کا اظہار وہ ویڈیو کے کمنٹ سیکشن میں کر رہے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں