The news is by your side.

Advertisement

ایل این جی منصوبے کیخلاف منفی پروپیگنڈہ کیا جا رہا ہے، شاہد خاقان عباسی

کراچی : وزیر پیٹرولیم شاہد خاقان عباسی نے کہا ہے کہ ایل این جی منصوبے کے حوالے سے منفی پروپیگنڈہ کیا جا رہا ہے۔ قطر سے آنے والی ایل این جی سوئی گیس سے سستی ہوگی جس کی قیمت کا اعلان معاہدے کے بعد کیا جائے گا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے کراچی میں ایک تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کیا، وزیر پیڑولیم شاہد خاقان عباسی کا کہنا تھا کہ ملک اس وقت توانائی بحران کا شکار ہے، انہوں نے کہا کہ ایل این جی منصوبہ وقت کی ضرورت ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ ٹرانسپرنسی انڑنیشنل کی جانب سے ایل این جی منصوبے کے حوالے سے منفی پرپیگینڈہ کیا جا رہا ہے، اگران کے پاس اس سے کئی تجویز ہے تو حکومت کو بتائیں۔

شاہد خاقان عباسی کا کہنا تھا کہ اس سال 1.5 ملین میڑک ٹن ایل این جی درآمد کی جائے گی آئندہ سالاس کی در آمد 3 ملین میڑک ٹن ہو جائے گی۔

وزیرپیڑولیم کا مزید کہنا تھا کہ ایران پرسے اقتصادی پابندیوں کے خاتمے کے بعد پاک ایران گیس پائیپ پر جلد کام شروع ہو جائے گا۔

ان کا کہنا تھا کہ پیڑولیم سیکڑ کو ڈی ریگولیٹ کرنے سے نہ صرف انڈسڑی کو فائدہ ہو گا بلکہ اس صارفین بھی منافع میں رہیں گے۔عالمی مارکیٹ میں تیل کی قیمت میں کمی کا فائدہ عوام تک پہنچ رہا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں