The news is by your side.

Advertisement

ملک میں لوڈ شیڈنگ کا خاتمہ کیا گیا، کنڈا سسٹم کاخاتمہ کیا جا رہا ہے، عمر ایوب

اسلام آباد: وفاقی وزیر برائے توانائی عمر ایوب نے ملک میں لوڈ شیڈنگ کا خاتمہ کیا گیا، کنڈا سسٹم کاخاتمہ کیا جا رہا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر توانائی عمر ایوب خان نے قومی اسمبلی میں اظہار خیال کرتے ہوئے کہا کہ لوڈ شیڈنگ وہاں ہو گی جہاں بجلی چوری ہوگی، ملک کے 8 ہزار885 سے زائد فیڈرز پر کوئی لوڈشیڈنگ نہیں ہو رہی۔

عمر ایوب کا کہنا تھا کہ ملک میں لوڈ شیڈنگ کا خاتمہ کیا گیا ، کنڈا سسٹم کاخاتمہ کیا جا رہا ہے، سہون میں پہلے 14،14 گھنٹے لوڈشیڈنگ ہوتی تھی اب اس کو کلیئر کردیا، بجلی چوری میں ملوث 7 ہزار افراد حراست میں لیے گئے۔

وفاقی وزیر برائے توانائی کے مطابق 4 ارب ڈالرسے سولر سسٹم لگایا جا رہا ہے، سعودی عرب معاونت فراہم کرے گا۔

انہوں نے کہا کہ ماہانہ سرکلر ڈیٹ 39 ارب روپے بڑھ رہا تھا، اس سال کے آخر تک کوشش ہے ماہانہ گردشی قرضہ صفر پر لے آئیں، 2016 سے ٹیرف کے مطابق بجلی کے نرخ نہیں بڑھائے گئے تھے۔

عمر ایوب کا کہنا تھا کہ یکم اگست سے آج تک بجلی کے نرخ 3 بار بڑھائے گئے، تقسیم کار کمپنیوں کے ایم ڈیز میرٹ پر تعینات کیے جا رہے ہیں، ہم ایک ایک فیڈر کو کلیئرکرتے جا رہے ہیں۔

انہوں نے کہا کہ کوڑا کرکٹ کے ذریعے توانائی کے منصوبوں پر کام جاری ہے، متبادل توانائی منصوبوں کو ترجیح دی جائے گی، ہماری حکومت کا فوکس کلین پاکستان کی طرف بھی ہوگا۔

وفاقی وزیر کا مزید کہنا تھا کہ تاپی گیس پائپ لائن منصوبے پر کام جاری ہے، منصوبہ تاخیر کا شکار نہیں، پیشرفت جاری ہے، منصوبے کی ترسیل کی مدت دسمبر 2023 ہے۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں