The news is by your side.

Advertisement

نومبر 2017 میں لوڈشیڈنگ ختم ہوجائے گی،اسحاق ڈار

اسلام آباد : وفاقی وزیر خزانہ اسحاق ڈار نے کہا ہے کہ پاکستان سے بجلی کا بحران نومبر2017 میں مکمل طور پر ختم ہو جائے گا۔

تفصیلات کےمطابق فرانس کے پاکستانی سفارتخانے میں پریس کانفرنس کرتے ہوئے وزیرخزانہ اسحاق ڈار کا کہنا تھا کہ ٹیکس چوری کے سدباب کےلیے موثر اقدام کیے ہیں۔

وزیر خزانہ اسحاق ڈار پاکستان 14 ستمبر سے پاکستان اقتصادی تعاون اورترقی کی تنظیم آرگنائزیشن فار اکنامک کاپریشن اینڈ ڈویلپمنٹ (او ای سی ڈی) کا رکن بن گیا جس کے بعد او ای سی ڈی کے رکن ملکوں کی تعداد 99ہو گئی۔

انہوں نےکہا کہ فرانس کے ساتھ اقتصادی و تجارتی تعلقات کو فروغ دینے،دوطرفہ تعلقات بڑھانے کے حوالے سے بات چیت ہوئی ہے،فرانس پاکستان میں توانائی اور آٹو انڈسٹری کے شعبوں میںسرمایہ کاری کرے گا۔

وزیر خزانہ اسحاق ڈار نے بتایا کہ پیر سے جمعہ تک فرانس میں قیام کے دوران فرانس کے وزیر خارجہ،وزیرخزانہ ،فرانس کے تجارتی نمائندوں اور چیمبر آف کامرس،پاکستانی کمیونٹی کے نمائندوں سے ملاقاتیں کی ہیں۔

وزیرخزانہ نے او ای سی ڈی کا ممبر بننے کےلیے فنانس بل 15,16 کے سیکشن 107 میں ترمیم کی۔انہوں نے کہاکہ فرانس کے وزیرخارجہ کے ساتھ ملاقات انتہائی مفید اور حوصلہ افزا رہی ہیں۔

اسحاق ڈار نے ایک سوال کےجواب میں کہاکہ اگلے سال جون تک لوڈشیڈنگ کم ہو کر3 گھنٹے رہ جائے گی جبکہ نومبر2017 میں لوڈشیڈنگ کامکمل خاتمہ ہوجائے گا۔

وفاقی وزیر خزانہ اسحاق ڈار کا کہنا تھا کہ 2018 تک بجلی کی پیداوار10ہزارمیگاواٹ ہوجائے گی۔ انہوں نے کہا کہ پاکستان ہائیڈل، کول اور نیوکلیئر ٹیکنالوجی کے ذریعہ بجلی کی پیداواربڑھارہاہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں