The news is by your side.

Advertisement

سانگھڑ : نامعلوم افراد کی فائرنگ ، مقامی صحافی جاں بحق

سانگھڑ : ضلع سانگھڑ میں نا معلوم افراد نے فائرنگ کرکے مقامی صحافی کو قتل کردیا، پولیس نے صحافی میر مرتضیٰ شرکو قتل کرنے والے ملزم کو گرفتار کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق صوبہ سندھ کے ضلع سانگھڑ کے شہر جھول میں فائرنگ کا واقعہ پش آیا ، جہاں نا معلوم افراد کی فائرنگ سے مقامی صحافی جاں بحق ہوگیا۔

ریسکیوذرائع کا کہنا ہے کہ فائرنگ سےمقامی صحافی کا بھانجاشدید زخمی ہوا، جسے اسپتال منتقل کردیا گیا ہے جبکہ پولیس نے بتایا فائرنگ کا واقعہ پرانی دشمنی کا شاخسانہ ہے، تفتیش کی جارہی ہے۔

پولیس حکام کا کہنا ہے کہ جھول میں صحافی میرمرتضیٰ شرکوقتل کرنے والےملزم گرفتار کرلیا ہے ، ملزم علی نوازشر کو اسلحے سمیت گرفتار کیا گیا۔

وفاقی وزیراطلاعات فوادچوہدری نے سانگھڑ میں صحافی کے قتل پر ردعمل دیتے ہوئے کہا کہ اندرون سندھ صحافیوں کی سلامتی چیلنج بن گئی ہے، مرادعلی شاہ کوصحافیوں کے معاملات پر وفاق کی تشویش سے آگاہ کیاجائے گا۔

اپوزیشن لیڈر سندھ اسمبلی حلیم عادل شیخ نے صحافی کے قتل کی مذمت کرتے ہوئے کہا بیچ شہرمیں صحافی کاقتل پولیس کیلئےشرمندگی کا مقام ہے، سندھ میں صحافیوں کاقتل معمول بن چکا ہے۔

حلیم عادل شیخ نے مقتول صحافی کے اہلخانہ سے تعزیت وافسوس کا اظہار کرتے ہوئے کہا صحافی عزیزمیمن،اجےلالوانی کے قاتل پی پی میں اہم عہدوں پرموجود ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں