The news is by your side.

Advertisement

پنجاب میں 25 اپریل تک لاک ڈاؤن میں توسیع، نوٹیفکیشن جاری

لاہور: حکومت پاکستان کی جانب سے مزید دو ہفتے لاک ڈاؤن فیصلے کے بعد صوبہ پنجاب میں 25 اپریل تک لاک ڈاؤن میں توسیع کا نوٹیفکیشن جاری کر دیا گیا۔

اے آر وائی نیوز کے مطابق پنجاب نے پچیس اپریل تک لاک ڈاؤن میں توسیع کر دی ہے، نوٹیفکیشن میں کہا گیا ہے کہ 42 سے زائد صنعتوں کو لاک ڈاؤن سے استثنیٰ دے دیا گیا ہے۔

ضروری سرکاری ملازم، قانون نافذ کرنے والے اداروں کے اہل کاروں کو استثنیٰ دیا گیا، ٹیلی کام سیکٹر، ایس ای سی پی، اسٹاک مارکیٹ کو بھی استثنیٰ حاصل ہوگا، غیر ملکی سفیروں، قونصل خانے میں کام کرنے والے اہل کاروں کو بھی استثنیٰ ہوگا۔

نوٹیفکیشن کے مطابق جنرل اسٹورز، کریانہ، سبزی منڈی، ڈرائی کلینر، فوڈ چین کو بھی استثنیٰ ہوگا، بیج، کھاد، زرعی ادویات بنانے والی کمپنیوں کو بھی استثنیٰ حاصل ہوگا، ٹریکٹرز، پیکنگ، زرعی آلات بنانے والی کمپنیوں کو بھی استثنیٰ حاصل ہو گیا، ایل پی جی فلنگ اسٹیشن، خیراتی ادارے، فوڈ آئٹمز بنانے والوں کو بھی استثنیٰ دیا گیا۔

وزیراعظم کا لاک ڈاؤن میں مزید 2 ہفتے توسیع کا اعلان

پنجاب حکومت نے فلور ملز کو بھی لاک ڈاؤن سے استثنیٰ دے دیا، مذہبی رسومات، بالخصوص آخری رسومات اور تدفین کی اجازت ہوگی، ڈرائی پورٹ، کسٹم کلیئرنس، ٹرانسپورٹ کا سامان بنانے والوں کو بھی استثنیٰ مل گیا، پولٹری کا سامان بنانے والے اداروں کو بھی استثنیٰ حاصل ہوگا۔

نرسریوں، الیکٹریشن، بک شاپ کو بھی لاک ڈاؤن سے استثنیٰ ہوگا، کیمیکل انڈسڑی، گلاس بنانے والے یونٹس، ادویہ ساز انڈسڑی اور وابستہ تمام صنعتوں کو بھی استثنیٰ ہوگا، پراپرٹی ڈیلرز، ایکسپورٹ سیکٹر، روڈ کنسٹرکشن سیکٹر کو بھی استثنیٰ حاصل ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں