The news is by your side.

Advertisement

لاک ڈاؤن کی وجہ سے پاکستانیوں کو واپس لانے میں مشکلات پیش آ رہی ہیں،وزیرخارجہ

اسلام آباد: وزیرخارجہ شاہ محمود قریشی کا کہنا ہے کہ لاک ڈاؤن کی وجہ سے پاکستانیوں کو واپس لانے میں مشکلات پیش آ رہی ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وفاقی دارالحکومت اسلام آباد میں وزارت خارجہ میں شاہ محمود قریشی کی زیرصدارت کرونا وبائی چیلنج سے نمٹنے سے متعلق اعلیٰ سطح کا اجلاس ہوا جس میں بیرون ممالک وطن واپسی کے منتظر پاکستانیوں کی مرحلہ وار واپسی کا جائزہ لیا گیا۔

اجلاس میں معاون خصوص برائے صحت ڈاکٹر ظفر مرزا نے کرونا صورتحال ،ٹیسٹنگ کی سہولت ،انتظامات پر بریفنگ دی۔ وزیر خارجہ کی زیرصدارت اجلاس میں متعلقہ اداروں سے موصول ہونے والی تجاویز پر مشاورت کی گئی۔

اجلاس میں وزیر ہوا بازی غلام سرور،معاون خصوصی اوورسیز پاکستانی زلفی بخاری، معاون خصوصی نیشنل سیکیورٹی معید یوسف،سی ای او شوکت خانم، ڈاکٹر فیصل اور اسپیشل سیکریٹری خارجہ معظم علی خان نے بھی شرکت کی۔

اس موقع پر وزیر خارجہ شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ پہلی ترجیح وطن واپسی کے منتظر، پاکستانیوں کی مرحلہ وار واپسی ہے، کرائسز مینجمنٹ سیل پاکستانی سفارت خانوں سے رابطے میں ہے۔

شاہ محمود قریشی نے کہا کہ ایئرپورٹس پر کرونا کیسز کے لیے طبی سہولتیں کی فراہمی یقینی بنائی جا رہی ہیں، بہت سے ممالک میں لاک ڈاؤن سے فلائٹس آپریشن معطل ہیں،لاک ڈاؤن کی وجہ سے پاکستانیوں کو واپس لانے میں مشکلات پیش آ رہی ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں