The news is by your side.

Advertisement

لاک ڈاؤن کے اثرات، ’’گھر میں ایک ڈائنو سار نظر آیا ہے‘‘

ممبئی: بھارتی کرکٹ ٹیم کے کپتان ویرات کوہلی کی اداکارہ اہلیہ انوشکا شرما نے ویڈیو پوسٹ کرتے ہوئے لکھا کہ گھر میں ایک ڈائنوسار نظر آیا ہے۔

بھارتی میڈیا رپورٹس کے مطابق بھارتی اداکارہ انوشکا نے شرما نے انسٹاگرام اکاؤنٹ پر ویڈیو پوسٹ کرتے ہوئے لکھا کہ لاک ڈاؤن کے اثرات سامنے آگئے گھر میں ایک ڈائنو سار گھس آیا ہے۔

ویڈیو میں دیکھا جاسکتا ہے کہ ڈائنو سار کوئی اور نہیں بلکہ ویرات کوہلی ہیں جو ڈائنو سار کی طرح گھر کے کمرے میں چل رہے ہیں اور اسی کی طرح آواز بھی نکال رہے ہیں۔

انوشکا اور ویرات کی ویڈیو کو مداحوں کی جانب سے پسند کیا جارہا ہے اور صارفین کی جانب سے اس پر دلچسپ تبصرے کرنے کا سلسلہ بھی جاری ہے۔

واضح رہے کہ دنیائے کرکٹ کے بہترین بیٹسمین ویرات کوہلی اور انوشکا شرما لاک ڈاؤن کے باعث ان دنوں گھر میں ہی موجود ہیں اور بوریت دور کرنے کے لیے نت نئی ویڈیو شیئر کرتے ہیں۔

اس سے قبل بھی بھارتی کپتان نے کہا کہ ان پر فلم بنی تو وہ اپنا کردار خود نبھائیں گے لیکن شرط یہ ہوگی کہ انوشکا ہی ان کی بیگم کا کردار ادا کریں۔

یاد رہے کہ چند ماہ قبل انوشکا شرما نے ایک ویڈیو شیئر کی تھی جس میں وہ ویرات کوہلی سے کہہ رہی تھیں اے اے کوہلی، چوکا مار نا چوکا، ویرات ردعمل میں ان کی طرف غور کر دیکھ رہے تھے، ویڈیو کو مداحوں کی جانب سے خوب پسند کیا گیا تھا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں