The news is by your side.

Advertisement

سعودی حکام کی مستعدی، ٹڈی دل خاتمے کے قریب

ریاض: سعودی حکام نے 25 ہزار ہیکٹر کے رقبے سے ٹڈی دل کا خاتمہ کردیا، حکام کا کہنا ہے کہ جون کے آخر تک ٹڈی دل کی آفت سے مکمل طور پر نجات حاصل کر لی جائے گی۔

سعودی ویب سائٹ کے مطابق سعودی عرب میں صحرائی ٹڈی دل سے 25 ہزار ہیکٹر کا رقبہ صاف کروا لیا گیا ہے جبکہ 4 علاقوں میں کارروائی جاری ہے۔

وزارت ماحولیات، پانی و زراعت کی ٹیمیں ریاض، قصیم، باحہ اور نجران کے علاقوں میں ٹڈی دل سے نمٹنے کے لیے کارروائیاں جاری رکھے ہوئے ہیں، وزارت ماحولیات کے مطابق ٹڈی دل سعودی عرب کے متعدد علاقوں میں 24.8 ہزار ہیکٹر کے رقبے میں پھیل گئی تھی۔

جون کے ابتدائی 15 ایام کے دوران حائل، الجوف اور حدود شمالیہ میں 3.7 ہزار ہیکٹر کا رقبہ ٹڈی دل سے صاف کروایا گیا، علاوہ ازیں ریاض، عسیر، باحہ اور نجران کے کئی علاقوں کو بھی ٹڈی دل سے صاف کیا گیا ہے۔

وزارت ماحولیات، پانی و زراعت نے توقع ظاہر کی ہے کہ مملکت کے بیشتر علاقوں کو صحرائی ٹڈی دل سےصاف کردیا جائے گا، کوشش یہ ہے کہ ٹڈی دل کا اس افزائش کے مرحلے سے قبل ہی اس کا خاتمہ کردیا جائے۔

وزارت کا کہنا ہے کہ یہ کوشش بھی ہے کہ مملکت کے متاثرہ علاقوں میں ٹڈی دل کو اپنی افزائش نسل کا موقع نہ دیا جائے تاہم اگر ٹڈی دل کو افزائش نسل کا موقع مل گیا یا پڑوسی ملک سے ٹڈی دل کا طوفان مملکت پہنچ گیا تو ایسی صورت میں اس کا خاتمہ جولائی کے آخر تک ہی ممکن ہوسکے گا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں