The news is by your side.

Advertisement

بھارت میں عام انتخابات کا آغاز 11 اپریل سے ہوگا، شیڈول جاری

نئی دہلی: پڑوسی ملک بھارت میں عام انتخابات کا آغاز 11 اپریل سے ہوگا، بھارتی الیکشن کمیشن نے لوک سبھا کے انتخابات کا شیڈول جاری کر دیا۔

تفصیلات کے مطابق بھارتی الیکشن کمیشن نے عام انتخابات کا شیڈول جاری کر دیا ہے، عام انتخابات 11 اپریل سے 19 مئی تک سات مرحلوں میں منعقد ہوں گے۔

بھارتی الیکشن کمیشن کے اعلان کے مطابق ووٹوں کی گنتی 23 مئی کو کی جائے گی۔

انڈین میڈیا رپورٹس کے مطابق عام انتخابات میں 543 نشستوں پر مقابلہ ہوگا، جب کہ 900 ملین ووٹرز اپنا حقِ رائے دہی استعمال کریں گے۔

کہا جا رہا ہے کہ اس بار بھارتی عام انتخابات میں نوجوانوں کا بڑا کردار ہوگا، کیوں کہ نو سو ملین ووٹرز میں سے 15 ملین ووٹرز کی عمریں 18 سے 19 برس ہیں۔

یہ بھی پڑھیں:  بھارتی الیکشن کمیشن نے انتخابی مہم میں فوجیوں کی تصاویر پر پابندی لگادی

بھارتی الیکشن کمیشن کے شیڈول کے مطابق انتخابات کا پہلا مرحلہ 11 اپریل، دوسرا 18 اپریل، تیسرا 23 اپریل، چوتھا 29 اپریل، پانچواں 6 مئی، چھٹا 12 مئی اور ساتواں مرحلہ 19 مئی کو ہوگا جب کہ 23 مئی کو نتائج کا اعلان کیا جائے گا۔

اپنے مضبوط علاقوں راجھستان اور چھتیس گڑھ میں حال ہی میں شکست کا منہ دیکھنے والی مودی کی جماعت بی جے پی کو پاکستان کے ساتھ جنگ کا ماحول بنانے کی شاطرانہ چال بھی مہنگی پڑنے کا بھرپور امکان ہے۔

خیال رہے کہ بھارتی الیکشن کمیشن نے سیاسی جماعتوں کو اپنی الیکشن مہم میں فوجیوں کی تصاویر کے استعمال سے روک دیا ہے، وزارتِ دفاع اور سابق نیول چیف کی جانب سے توجہ دلانے پر نوٹی فکیشن جاری کیا گیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں