The news is by your side.

بھارتی اداکار نے خود کشی کر لی

چنئی: بھارت میں ایک اور اداکار نے خود کشی کر لی، میڈیا کا کہنا ہے کہ تمل اداکار اور ہدایت کار لوکیش راجیندرن نے اپنی زندگی کا خاتمہ کر لیا۔

تفصیلات کے مطابق مشہور تمل سیریل ‘وداتھو کَروپو’ میں ایک بچے کا کردار کر کے مشہور ہونے والے اداکار لوکیش راجیندرن نے منگل 4 اکتوبر کو چنئی میں خود کشی کر لی۔

34 سالہ نوجوان اداکار اپنی پہلی ہدایت کاری کے منصوبے کے آغاز کا انتظار کر رہے تھے۔

اطلاعات ہیں کہ لوکیش راجیندرن نے زہر کھا کر خود کشی کی ہے، پولیس ان کے اس انتہائی قدم اٹھانے کی وجہ کی تحقیقات کر رہی ہے، سوشل میڈیا پر مداحوں کی جانب سے ان کے لیے تعزیتی پیغامات کا سلسلہ بھی جاری ہے۔

پولیس کا کہنا ہے کہ اداکار گھریلو پریشانیوں کی وجہ سے شراب نوشی کے عادی تھے اور اکثر اوقات انھیں مختلف جگہوں پر نشے کی حالت میں دیکھا گیا۔

پولیس کے مطابق اداکار لوکیش 2 اکتوبر کو چنئی شہر کے بس ٹرمینل کویَمبڑو کے قریب نشے کی حالت میں بے ہوش ملا تھا، انھیں اسپتال منتقل کیا گیا لیکن وہ جاں بر نہیں ہو سکا۔

راجیندرن کے والد کا کہنا ہے کہ ایک ماہ قبل بیٹے کا اپنی اہلیہ سے جھگڑا ہوا تھا، جس کے بعد دونوں میں طلاق کی باتیں چل رہی تھیں۔ پولیس کا کہنا ہے کہ معائنے سے پتا چلا کہ اداکار نے زہر کھا کر خود کشی کی کوشش کی تھی اور وہ بے ہوش تھا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں