The news is by your side.

Advertisement

شہر میں بڑھتے ہوئے جرائم کے باعث نیند نہیں آتی: میئر لندن

لندن: برطانوی دار الحکومت کے میئر صادق خان نے کہا ہے کہ لندن میں بڑھتے ہوئے جرائم پر شدید تشویش ہوتی ہے جس کے باعث مجھے نیند نہیں آتی۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے مقامی ریڈیو ’ایل بی سی‘ میں انٹر ویو دیتے ہوئے کیا، صادق خان کا کہنا تھا کہ شہر میں بڑھتے ہوئے پر تشدد جرائم کا ذمہ دار تو میں ہوسکتا ہوں لیکن اس پر معافی نہیں مانگوں گا کیوں کہ اس کی ذمہ دار حکومت بھی ہے۔

انہوں نے کہا کہ پورے ملک میں جرائم کی بڑھتی ہوئی تعداد کا سبب حکومت کی جانب سے پولیس فنڈز میں کٹوتی ہے لیکن شہر میں اگر کوئی بھی غیر قانونی عمل ہوتا ہے تو اس کا براہ راست ذمہ داری مجھ پر عائد ہوتی ہے جس کا میں جواب دہ ہوں۔


برطانیہ میں سائیکل سوار چور بھاری مالیت کا کیمرہ چھین کر فرار ہوگئے


میئر لندن کا کہنا تھا کہ جرائم پورے ملک میں بڑھ رہے ہیں اور حکومت کو اس بات کا احساس کرنا چاہیے کہ سیکورٹی فورسز کے وسائل میں کمی کا جرائم کی بڑھتی شرح سے گہرا تعلق ہوتا ہے۔

واضح رہے کہ گذشتہ روز لندن میں سائیکل سوار چور ایک نجی ٹی وی کے عملے سے 15 ہزار پاؤنڈ کا کیمرہ چھین کرفرار ہوگئے تھے جن کی تلاش اب تک ممکن نہیں ہوسکی۔


لندن میں دورانِ ڈکیتی مکان مالک قتل، ملزم گرفتار


خیال رہے کہ لندن میں بڑھتے ہوئے کرائم ریٹ سے آئے دن اس نوعیت کی وارداتوں میں اضافہ ہوتا جا رہاہے جس کے باعث مقامی شہری بھی بہت پریشان ہیں جو اپنی قیمتی اشیاء سے محروم ہوجاتے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں