The news is by your side.

Advertisement

لندن: نیشنل کرائم ایجنسی کا آپریشن، 5 لاکھ پاؤنڈ سے زائد رقم ضبط

لندن: برطانوی نیشنل کرائم ایجنسی نے کامیاب آپریشن کرتے ہوئے کیش وین سے 5 لاکھ پاؤنڈ سے زائد رقم ضبط کرلی۔

غیرملکی خبررساں ادارے کے مطابق لندن کی نیشنل کرائم ایجنسی نے پیسے سے بھری وین کو موٹروے پر روکا اور وین سے 5 لاکھ پاؤنڈ سے زائد رقم ضبط کرلی۔

نیشنل کرائم ایجنسی کے مطابق وین کے ڈرائیور کے گھر سے بھی ایک لاکھ پاؤنڈ برآمد کیے گئے ہیں جبکہ پولیس نے منی لانڈرنگ قوانین کے تحت مقدمہ درج کرلیا۔

ڈپٹی ڈائریکٹر نیشنل کرائم ایجنسی نے کہا کہ ناجائز دولت کو ضبط کرنے کے لیے کارروائی شروع کردی گئی ہے، ناجائز پیسہ جرائم کو جنم دیتا ہے۔

مزید پڑھیں: منی لانڈرنگ کے خلاف برطانیہ کا بڑا اقدام

واضح رہے کہ رواں ماہ منی لانڈرنگ کے خلاف برطانیہ نے بڑا قدم اُٹھایا تھا اور کاروباری و دولت افراد کے لیے متعارف کروائی گئی گولڈن پلیٹڈ ویزا اسکیم معطل کردی تھی۔

دنیا بھر میں منی لانڈرنگ ، انسانی اسمگلنگ اور دیگر جرائم میں اضافے کے باعث برطانوی حکومت نے گولڈن پلیٹڈویزا اسکیم بند کرنے کافیصلہ کیا تھا۔

برطانوی وزارت امیگریشن کی جانب سے جاری فہرست میں بتایا گیا ہے کہ پڑوسی ملک بھارت سے 76، ایران سے 69، آسٹریلیا54، کینیڈا سے 50 جبکہ صرف گذشتہ برس 1 ہزار چینی و روسی ارب پتیوں نے گولڈن ویزہ اسکیم سے فائدہ اٹھایا تھا۔

خیال رہے کہ برطانیہ کی جانب سے گولڈن ویزا اسکیم کو 2008 میں مالی طور پر مستحکم اور کاروباری شخصیات کےلیے متعارف کروایا گیا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں