The news is by your side.

Advertisement

دبئی میں جدید اور پرآسائش ٹیکسی سروس چلانے کا اعلان، ویڈیو دیکھیں

دبئی : لندن کی طرز پر اب دبئی میں بھی انتہائی جدید اور پرآسائش لندن ٹیکسی ماڈل سروس فراہم کی جائے گی، رواں سال یہ ٹیکسی سروس دبئی انٹرنیشنل ایئر پورٹ پر دستیاب ہوگی۔

روڈز اینڈ ٹرانسپورٹ اتھارٹی (آر ٹی اے) نے اعلان کیا ہے کہ وہ دبئی میں رواں سال ہائبرڈ گاڑیوں کا استعمال کرتے ہوئے لندن ٹیکسی ماڈل سروس کا آغاز کرے گی۔

گلف نیوز کے مطابق درمیانے سائز کے ساتھ کالے رنگ کی یہ نئی ٹیکسی انگلینڈ کے دارالحکومت میں لندن کیب سے مشابہ ہے۔

دبئی کی روڈز اینڈ ٹرانسپورٹ اتھارٹی کی دبئی ٹیکسی کارپوریشن آزمائشی بنیادوں پر فروری سے لندن ٹیکسی سروس کا آغاز کرے گی۔ یہ ٹیکسی سروس دبئی انٹرنیشنل ایئر پورٹ پر دستیاب ہوگی۔

روڈز ٹرانسپورٹ اتھارٹی کے بورڈ آف ایگزیکٹیو ڈائریکٹرز کے چیئرمین مطر محمد الطایر نے کہا کہ نئی سروس دبئی میں ٹیکسی سروس کو مزید بہتر بنانے سے متعلق آر ٹی اے کے منصوبے کا حصہ ہے۔

الطایر نے یہ بات ڈی ٹی سی کے دورے کے موقع پر کہی جہاں انہوں نے کارپوریشن کی2020 میں کارکردگی اور امسال شروع کئے جانے والے منصوبوں کا جائزہ لیا۔

انہیں لندن ٹیکسی کی اندرونی خصوصیات کے بارے میں بریف کیا گیا جو منفرد اور کشادہ ہے ۔ یہ سواریوں کو کھلی جگہ اور علیحدہ کیبن میں 6 نشستیں فراہم کرتا ہے۔

ٹیکسی میں سیٹلائٹ پر مبنی نیوی گیشن نظام، وائس کمانڈ سسٹم، سامنے سے تصادم کا انتباہی نظام، بلائنڈ سپاٹ مانیٹرنگ سسٹم اور لین ڈپارچر مانیٹرنگ سسٹم کے ساتھ ساتھ وائی فائی نیٹ ورک بھی موجود ہے۔

الطایر کو لندن ٹیکسی کی تکنیکی خصوصیات کے بارے میں بھی بتایا گیا۔ ڈبل انجن پر مشتمل اس گاڑی کو مختلف موسمی حالات میں بہتر انداز میں کنٹرول کیاجا سکے گا۔

اس میں تیز رفتار بریکنگ نظام اور انجن چلانے کے لیے ایسی بیٹری موجود ہے جو تیز رفتار چارجنگ کی بدولت 30 منٹ میں اور عام چارجنگ سسٹم کے ذریعے 3گھنٹے میں چارج ہو جاتی ہے۔

الطایر نے ہیونڈائی آئیونک الیکٹریکل وہیکل کابھی معائنہ کیا جس میں ایروڈائنامک ڈیزائن،پشت سے تصادم سے بچنے والا نظام، ڈرائینگ موڈ کنٹرول سسٹم، ڈرائیونگ کے دورانئے میں اضافہ کرنے کے قابل بنانے والی ری جینریٹیو بریکنگ جیسی خصوصیات موجود ہیں جبکہ 54منٹ کے اندرتیز رفتاری سے چارج ہونے والی بیٹری بھی اس کا حصہ ہے۔

ان ٹیکسیوں میں ڈرائیوروں کی غلطیوں کے سد باب کے لئے جدید آلات نصب کئے گئے ہیں۔ ان میں ہنگامی صورتحال میں کنٹرول سینٹرکے ذریعے گاڑی کو روکنے کا نظام ، بیک اپ ٹریکنگ سسٹم اور نظام الاوقات شامل ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں