The news is by your side.

Advertisement

لارڈ نذیر کے گھر پر چوری ، قیمتی اشیا اور اہم دستاویزات غائب

روتھرہیم:برطانوی ہاؤس آف لارڈز کے رکن لارڈ نذیر احمد کے گھر سے قیمتی اشیا اور اہم دستاویزات چرالی گئیں جبکہ چوروں نے گھرمیں لگےکیمرےاورریکارڈنگ سسٹم دیا۔

تفصیلات کے مطابق برطانیہ کی کاؤنٹی ساؤتھ یارکشائر کے علاقے روتھرہیم میں برطانوی ہاؤس آف لارڈ زکے رکن نذیراحمد کے گھر چوری کی واردات کا واقعہ پیش آیا ، لارڈ نذیراحمدچوری کے وقت گھر میں موجودنہیں تھے۔

برطانوی ہاؤس آف لارڈ کے پاکستانی نژاد رکن لارڈ نذیر احمد کے گھر میں چوری کی واردارت کے دوران کئی قیمتی اشیا اور اہم دستاویزات چرالی گئیں جبکہ چوروں نے گھرمیں لگے کیمرے اور ریکارڈنگ سسٹم کو توڑ دیا۔

برطانوی ہاؤس آف لارڈ زکےرکن نے کہا کہ لندن میں پاکستان مخالف مہم کےخلاف کام کررہے ہیں، ہوسکتاہےکہ واردات کےذریعےمجھے یہی پیغام دیاگیاہوں، امید ہے کہ تحقیقات میں ہرپہلوکاجائزہ لیا جائے گا۔

لارڈ نذیر کا کہنا تھا کہ مجھےذاتی طور پرکوئی دھمکی نہیں ملی، چورڈبے میں رکھی ہوئی تلوارکو نکال کرکچن کی میزپررکھ گئے، لگتا ہے تلوارکو کچن میں رکھ کرچوروں نے مجھےکوئی پیغام دیا۔

انھوں نے مزید کہا کہ بھارتی یوم جمہوریہ کولندن میں یوم سیاہ کےطورپرمنائیں گے، بھارتی یوم جمہوریہ پریوم سیاہ منانےکی تیاریاں کررہےہیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں