site
stats
کھیل

لارڈز گراؤنڈ کا آفریدی کو خصوصی خراج تحسین

لندن: لارڈز کرکٹ اسٹیڈیم نے پاکستانی اسٹار کرکٹر شاہد خان آفریدی کو خراج تحسین پیش کرنے کےلیے خصوصی ویڈیو جاری کی ہے جس میں اُن کی 2009 ورلڈ کپ کی پرفارمنس دکھائی گئی ہے۔

سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹوئٹر پر لارڈز گراؤنڈ کی جانب سے جاری کردہ ویڈیو میں شاہد خان آفریدی کی 2009 کے ورلڈ کپ میں کھیلی جانے والی شاندار اننگز کو دکھایا ہے۔

ہوم آف گراؤنڈ (لارڈز اسٹیڈیم) کی آفیشل آئی ڈی سے جاری اس ویڈیو کے بعد بین الاقوامی کرکٹر بھی ویڈیو پر تاثرات دے رہے ہیں جبکہ لالا کے مداح بھی مستقبل میں ان کی کمی کا شکوہ کرتے نظر آرہے ہیں۔

یاد رہے شاہد آفریدی نے گزشتہ اتوار شارجہ اسٹیڈیم میں شاندار بیٹنگ کا مظاہرہ کرنے کے بعد پریس کانفرنس کے ذریعے انٹرنیشنل کرکٹ سے ریٹائرمنٹ کا باضابطہ اعلان کرتے ہوئے کہا تھا کہ اب وہ صرف مداحوں کے لیے کرکٹ کھیل رہے ہیں اُن کا مقصد ٹیم میں جگہ بنانا نہیں ہے۔

واضح رہے شاہد آفریدی کو 1996 میں بوم بوم کا لقب دیا گیا تھا جب انہوں نے سری لنکا کے خلاف کھیلے جانے والے میچ میں 37 گیندوں کا سامنا کرتے ہوئے انٹرنیشنل کرکٹ کی پہلی تیز ترین سینچری بنانے کا اعزاز اپنے نام کیا تھا۔

علاوہ ازیں شاہد خان آفریدی نے کرکٹ کی دنیا میں صرف بیٹنگ ہی نہیں بلکہ باؤلنگ اور فیلڈنگ میں بھی اپنی صلاحیتوں کا لوہا منوایا اور 2009 میں پاکستان کو ٹی ٹوئٹی ورلڈکپ جتوانے میں اہم کردار ادا کیا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top