پاکستان کے 339 رنز کے جواب میں انگلینڈ کے ایک وکٹ کے نقصان پر 71 رنز -
The news is by your side.

Advertisement

پاکستان کے 339 رنز کے جواب میں انگلینڈ کے ایک وکٹ کے نقصان پر 71 رنز

لارڈزٹیسٹ: انگلینڈ نے لارڈز میں کھیلے جانے والے پہلے ٹیسٹ کی پہلی اننگز میں 339 رنز پر پاکستانی ٹیم کی بساط لپیٹ دے دی،قومی ٹیم کے کپتان مصباح الحق اور اسد شفیق کے سوا کوئی بلے باز نصف سینچری تک نہ پہنچ سکا،انگلینڈ کی اننگ جا ری ہے۔

لندن: پاکستان اور انگلینڈ کے درمیان تاریخی کرکٹ گراؤنڈ لارڈز میں جاری پہلے ٹیسٹ کے دوسرے روز پاکستان کی پوری ٹیم اپنی پہلی اننگز میں 339 رنز بنا کر پویلین لوٹ واپس لوٹ گئی،مصباح الحق 110،اسد شفیق 73 اور محمد حفیذ 40 رنز کے ساتھ نمایاں بیٹسمین رہے جب کہ انگلینڈ کی جانب سے کرس ووکس 6 وکٹیں لینے میں کامیاب رہے۔

لارڈز گراؤنڈ میں جاری پہلے ٹیسٹ کے دوسرے روز کپتان مصباح الحق نے 110 اور سرفراز احمد نے صفر کے اسکور سے نامکمل اننگز کا آغاز کیا جو خوش آئند ثابت نہ ہوسکا اور ابتدائی اوورز میں ہی دونوں بلے بازوں کو فاسٹ بولر اسٹارٹ براڈ پویلین کی راہ دکھائی وکٹ کیپر بیٹسمین سرفراز احمد 25 رنز ہی جوڑ سکے جب کہ کپتان مصباح الحق 114 رنز بناکر پویلین لوٹے بعد ازاں محمد عامر 12 اور وہاب ریاض بغیر کوئی رنز بنائے آؤٹ ہوئے جب کہ یاسر شاہ 13 رنز کے ساتھ ناٹ آؤٹ رہے۔

انگلینڈ کی جانب سے کرس ووکس نے شاندار بولنگ کا مظاہرہ کرتے ہوئے 6 شاہہینوں کو شکار کیا جب کہ ، اسٹارٹ براڈ 3 اور جیک بال ایک کھلاڑی کو آؤٹ کرنے میں کامیاب ہوسکے۔

پاکستان کی جانب سے پہلی اننگز میں 339 کے جواب میں انگلینڈ نے اپنی بیٹنگ کا آغاز کردیا ہے 64 کے مجموعی اسکور پر ایک وکٹ گرگئی ہے۔

یاد رہے گزشتہ روز قومی ٹیم کے کپتان مصباح الحق نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کا فیصلہ کیا تو اوپننگ بلے باز محمد حفیظ اور شان مسعود نے محتاط انداز میں بیٹنگ کا آغاز کیا دونوں نے پہلی وکٹ کی شراکت میں 38 رنز سمیٹے،اس موقع پر شان مسعود کرس ووکس کا شکار ہوگئے وہ محض 7 رنزبنا سکے تھے جب کہ دوسری وکٹ پر محمد حفیظ اور اظہر علی 13 رنز کا اضافہ ہی کر پائے تھے کہ حفیظ 40 رنز بنا کر کرس ووکس کی گیند پر وکٹ کیپر کو کیچ دے بیٹھے ابھی یہ غم غلط نہ ہوا تھا کہ اظہرعلی 7 رنز بنا کر ایل بی ڈبلیو آؤٹ ہوگئے اظہر علی نے ابھی ڈریسنگ روم پہنچنے کے بعد برطانوی بولر ہراڈ نے تجربہ کار بلے باز محمد یونس کو 33 رنز کے انفرادی اسکور پر ڈریسنگ روم کی راہ دکھائی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں